Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر دهقان، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فوتبالم را با ذوب آهن شروع و با سپاهان تمام کردم. کاملا تمام هواداران این باشگاه های بزرگ و محترم را می‌شناسم و می‌دانم که مردم اصفهان پشت تیم هایشان هستند و در هر شرایطی به تیم خود کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سرمربی تیم این تاکید را به همه دارد که نگاهی به جایگاه ذوب آهن در جدول رده بندی نداریم. ذوب آهن تیم خوب و پر مهره‌ای است. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم و بتوانیم نهایت استفاده را از تلاش بچه‌ها ببریم و امتیازات لازم را ان شاءالله کسب کنیم.

مربی آلومینیوم درباره داور بازی فردا عنوان کرد:‌ منصوریان، سرمربی تیم این موضوع را به تمام بچه‌ها گفته که با توجه به این که اکبریان، داور بازی فردا دربی پایتخت را سوت زده است؛ پس می‌تواند در بازی فردا قدرتمند ظاهر شود. ما مطمئن هستیم و خیالمان راحت است که او فردا هم قضاوت بسیار خوبی خواهد داشت.

دهقان ادامه داد: می‌خواهم یادی هم کنم از ۲ کاپیتان ۲ تیم، میثم مجیدی، کاپیتان آلومینیوم که به دلیل آسیب دیدگی در اختیارش نداریم و همچنین قاسم حدادی فر، کاپیتان و اسطوره باشگاه ذوب آهن که افتخار همکاری با او را داشتم. او هم آسیب دیده است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

دهقان درباره شناخت از ذوب آهن گفت:‌ قبل از شیوع کرونا کادر فنی تیم آلومینیوم با تیم ذوب آهن کار می‌کردند و شناخت کاملی از بعد روحی، روانی و فنی این تیم داریم. نقاط ضعف و قوتشان را کاملا بررسی کردیم و امیدوارم هر تیمی که تلاش بیشتری دارد و از موقعیت هایش بهتر استفاده می‌کند، موفق باشد.

مربی آلومینیوم درباره غایبین تیم خود گفت: خوشبختانه محروم نداریم و مصدوم هم یک مورد مرتضی آقاخان است که به دلیل اسپاسم عضلانی به صلاحدید منصوریان از او استفاده نمی‌کنیم تا در بازی با استقلال بدون مشکل به میدان برود.

دهقان در انتها گفت: امیدوارم که بینندگان تلویزیونی از دیدن این بازی لذت ببرند و تیمی که شایستگی دارد، به نتیجه مناسب دست پیدا کند. امیدوارم که ذوب آهن در ادامه وضع بهتری داشته باشد. از همه هواداران اصفهانی تشکر می‌کنم و امیدوارم که بهترین روز‌ها را در تیمشان ببینند.

بیشتر بخوانید

آصفی از هیئت مدیره استقلال کنار رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال آلومینیوم اراک ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!