Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان در پاریس و در بخش انفرادی کامپوند، سیدحسام کوثر در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از مجارستان رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از اسپانیا رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۶ شکست خورد و حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصالح پالیزبان در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده هلند رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۵ شکست خورد و حذف شد.

احمد اکبری در دور نخست مسابقات حذفی در دیدار با کمانداری از روسیه با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ شکست خورد و حذف شد.

در رده بانوان، گیسا بایبوردی در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کرد و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۴ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف نماینده بلژیک رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۲ شکست خورد و حذف شد.

راحله فارسی در دور نخست مسابقات حذفی با مصاف کمانداری از فرانسه رفت و با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ شکست خورد و از گردانه مسابقات کنار رفت.

ویدا حلیمیان در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از کانادا رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف کمانداری از روسیه رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف نماینده مکزیک رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ شکست خورد و از گردانه مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید

کرم زاده در تفنگ بادی بانوان فینالیست شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی با کمان جام جهانی تیراندازی دور نخست مسابقات حذفی دور دوم به مصاف مصاف کمانداری شکست خورد و حذف شد مصاف نماینده پیروزی رسید رفت و با نتیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس

ساکت الهامی می‌خواهد طلسم شکنی کند.

طرفداری | نساجی از سال ۹۷ موفق به شکست پرسپولیس نشده است.

شاگردان ساکت الهامی در حالی طی دیداری حساس روز دوشنبه به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که این تیم از زمان صعود به لیگ برتر موفق به شکست سرخ‌‌ پوشان نشده است. 

نساجی از سال ۹۷ طی یازده دیدار به مصاف پرسپولیس رفته که ۸ شکست و ۳ تساوی، ماحصل عملکرد مازندرانی‌ها بوده است. طلسمی که باید دید همچنان ادامه‌دار است یا اینکه روز دوشنبه اتفاقات دیگری در ورزشگاه وطنی رقم خواهد خورد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • داور چهارمحالی مسابقات تیر و کمان کشور را سوت می‌زند
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس