Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان تیم‌های ذوب‌آهن و الومینیوم در نشست خبری پیش از بازی این دو تیم شرکت کردند. خبرگزاری میزان - حسن استکی مربی ذو‌ب‌آهن در نشست پیش از بازی تیم خود مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: طولانی شدن لیگ باعث فرسایشی شدن و خسته کننده می‌شود و به غیر از فشار تمرینات فشار روحی هم متوجه بازیکنان است؛ تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم، تمرینات بدنسازی خوب و چند بازی تدارکاتی که تیم شرایط خوبی هم از لحاظ روحی هم بدنی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مربی ذوب‌آهن در خصوص مصدومان ادامه داد: در حال حاضر بازیکن آسیب دیده نداریم و شرایط ایده‌آلی داریم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی مقابل آلومینیوم باشیم که تیم خوبی است، همچنین امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و هر دو تیم مزد تلاش خود را بگیرند.

وی در خصوص وقفه لیگ و آسیبی که به تیم‌ها وارد شد افزود: اولین لطمه‌ای که وارد می‌شود متوجه بازیکن است، زیرا آن‌ها هستند که تلاش می‌کنند و الان در این شرایط گرما جدا از بیماری کرونا به بازیکنان فشار زیادی وارد می‌شود و بالطبع تمرین کردن هم حدی دارد، هرچند که بازی‌های تدارکاتی هم برگزار شود بازهم بازیکنان انگیزه بازی‌های رسمی را ندارند.

استکی در خصوص مصدومان تیم بیان داشت: به جز حدادی‌فر که دوره نقاهت را می‌گذراند بازیکن مصدوم دیگری نداریم و هرکس را مجتبی حسینی صلاح بداند به میدان می‌رود.

مربی ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: رای صادر شده در بازی مقابل سایپا که همه می‌دانند شرایط نباید به این گونه باشد، دو تیم در زمین مسابقه داده و نتیجه مشخص است، بازیکنی که زیر یک دقیقه بازی کرده و هیچ تاثیری در نتیجه نداشته. امیدوارم در کمیته استیناف رای بهتری صادر شود.علی‌اکبر دهقان مربی تیم آلومینیوم اراک نیز در خصوص شرایط بازی با ذوب‌آهن اظهار داشت: برای بازی فردا کادر فنی و منصوریان به بازیکنان تاکید کرده‌اند که به جایگاه ذوب‌آهن در جدول توجه نکنند و حساب ویژه‌ای روی این تیم باز کرده‌ایم، ذوب‌آهن تیم پرمهره‌ای است و قطعا فردا بازی سختی پیش‌رو داریم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

وی در خصوص داوری بازی فردا گفت: بازی حساسی است و علاوه بر این که نتیجه برای تیم ما و ذوب‌آهن مهم است برای دیگر تیم‌ها نیز اهمیت دارد، ولی منصوریان تاکید کرده با توجه به این که اکبریان داور بازی است و دربی را هم سوت زده پس داور قدرتمندی است بنابراین بازی فردا را هم به او سپرده‌اند و از این جهت مطمئن هستیم که شاهد بهترین عملکرد از سوی تیم داوری خواهیم بود.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: یادی کنیم از کاپیتان دوتیم، فردا به دلیل آسیب‌دیدگی میثم مجیدی او را در اختیار نداریم و بازیکن موثر و با اخلاقی است که نمی‌توانیم از او بهره ببریم، همچنین قاسم حدادی‌فر کاپیتان و اسطوره ذوب‌آهن که برای او هم آرزوی موفقیت می‌کنم تا به زودی به میادین بازگردد.

قبل از کرونا کادر فنی آلومینیوم با ذو‌آهن کار می‌کردند و شناخت کامل روحی روانی روی تک تک افراد ذو‌آهن و به لحاظ فنی شناخت کامل از مجموعه داریم و نقاط ضعف و قوتشان را بررسی کرده‌ایم؛ امیدوارم هرتیمی که فردا تلاش بیشتری می‌کند و بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کند موفق باشد.

 

بیشتر بخوانید:
داغ شدن تنور فوتبال داخلی با جنگ شاگرد و استاد در آزادی/ خیزِ پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول   انتهای پیام/ برچسب ها: حسن استکی ذوب آهن آلومینیوم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن استکی ذوب آهن آلومینیوم بازی فردا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است