Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم چرا که زمان زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده است و همه تمرکزم روی ادامه بازی‌های تیم فوتبال آلومینیوم است.

پوریا آریا کیا در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک قبل از بازی با تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی با ذوب‌آهن قطعاً آسان نیست و ما خود را برای یک رقابت سخت مقابل آن‌ها آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی تعطیلات روی کیفیت همه‌ی تیم‌ها تاثیرگذار خواهد بود با این حال همه سعی خود را می‌کنیم تا با شروع مجدد مسابقات همچنان روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و در نهایت در جایگاه خوبی مسابقات را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به عملکرد خوبش در فصل جاری تصریح کرد: همیشه سعی کردم در خدمت تیم باشم، ولی قبول دارم در فصل جاری با توجه به تغییر پستی که داشتم عملکردم نسبت به سال‌های قبل بهتر بود و بیشتر مورد توجه قرار گرفتم. خوشبختانه آلومینیوم تیم خوبی بود و همین پتانسیلی که در تیم وجود داشت به من کمک کرد تا توانایی هایم را بیش از قبل به نمایش بگذارم. امیدوارم در ادامه مسابقات به همین شکل به تیم کمک کنم و شاهد عملکرد بهتری از تیم آلومینیوم باشیم.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم در مورد تمدید قرارداد برای فصل بعد خاطر نشان کرد: هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم. فکر می‌کنم با توجه به اینکه هنوز مسابقات زیادی باقی مانده خیلی زود است در مورد فصل بعد صحبت کنیم. باید تمرکز خود را روی ادامه بازی‌ها بگذاریم. البته شنیدم این باشگاه در نظر دارد با بازیکنان تمدید کند. باید ببینیم تصمیم باشگاه چیست و چه اقدامی انجام می‌دهد. با این حال هنوز هیچ برنامه‌ای برای فصل بعد ندارم و می‌خواهم با بازی‌های بهتر به تیم آلومینیوم در چند مسابقه باقی مانده برای کسب جایگاه خوب در پایان فصل کمک کنم.

بیشتر بخوانید: امیدوار: پیش‌بینی هر قرعه‌ای را می‌کردیم/ منصوریان سعی کرد با اردوی تهران وقفه در مسابقات را جبران کند

انتهای پیام/

برچسب ها: آلومینیوم اراک لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک لیگ برتر تیم فوتبال آلومینیوم برای فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم اراک مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

پرسپولیس در این بازی با ترکیب امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر وارد زمین خواهد شد.

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی نیز ترکیب اصلی آلومینیوم را تشکیل می‌دهند.

امیر عرب‌براقی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده