Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار برابر مس رفسنجان، امروز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

سرخپوشان پیش از آغاز تمرین امروز، در جلسه فنی حضور یافتند و نکات لازم در خصوص مسائل فنی و تاکتیکی دیدار برابر مس رفسنجان را از روی تصاویر ویدئویی و برنامه‌های کادر فنی مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با انجام حرکات کششی، نرمشی و دوهای کوتاه آغاز شد و سپس بازیکنان در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

استارت‌های سرعتی، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر  فنی به اجرا در آمد.

مصدومان کماکان زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات و برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهند و پس از آن، مشخص خواهد شد که طبق نظر کادر پزشکی و تشخیص کادر فنی، کدام یک از آنها قادر به همراهی تیم در بازی فردا خواهند بود.

تمرین بعد از یک ساعت به پایان رسید و بازیکنان بعد از سرد کردن بدن‌ها راهی رختکن شدند و بلافاصله عازم فرودگاه شده تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد رفسنجان ترک کنند.

 تیم فوتبال پرسپولیس فردا جمعه از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در رفسنجان، میهمان تیم مس از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
 

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!

سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به دلیل اظهاراتش پس از دیدار با مس رفسنجان دو میلیارد تومان جریمه کرد.

به گزارش مشرق، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود».

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی صنعت نفت و مس رفسنجان + فیلم
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم