Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیام های جداگانه درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، پیام تسلیت رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بدین شرح است:

"انا لله و انا الیه راجعون؛ درگذشت غم‌انگیز دو خبرنگار جوان، خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی که عمر کاری و نشاط جوانی خود را در راه اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ حمایت از محیط زیست و آگاهی بخشی در آن خصوص صرف کرده بودند، عمیقاً موجب تاسف و تاثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب این ضایعه دردناک را به جامعه خبری کشور به خصوص خبرنگاران حوزه محیط زیست، همکاران آن دو عزیز در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و به ویژه خدمت خانواده محترم و معزز آنها تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن دو بانوی درگذشته رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم".

 مسعود کرباسیان نیز در پیام خود آورده است: «برادر ارجمند جناب آقای مهرجو، مشاور محترم مسئولیت اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خبر دلخراش درگذشت دو تن از خبرنگاران و اصحاب عزیز رسانه موجب تالم آحاد جامعه، همکاران رسانه های جمعی و اینجانب شد.

بدینوسیله ضمن ابراز همدردی با خانواده های این عزیزان، درگذشت سرکار خانم "ریحانه سادات یاسینی" همسر بزرگوار جنابعالی را تسلیت گفته و آرزوی صبر و شکیبایی برای تحمل این غم سنگین را برای شما و خانواده داغدار، از خدای متعال مسئلت دارم.

همچنین، درگذشت تاسف بار این دو بانوی موثر در عرصه خبر را به همکاران داغدار ایشان در خبرگزاری های وزین "ایرنا" و" ایسنا" تسلیت می گویم.»

همچنین مجید کیان پور  - مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک - طی پیامی درگذشت خبرنگاران فقید در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده را تسلیت گفت.

متن پیام این مقام مسئول بدین شرح است:

"وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه ، قالوا انالله و انا الیه راجعون

خبر حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو تن از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در خبر گزاریهای ایسنا و ایرنا ، تاسف و تاثر همه ارادتمندان به خانواده بزرگ و اثرگذار خبر و رسانه را موجب شد.


اینجانب به نمایندگی از همکارانم در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و شهرسازی درسراسر کشور ، ضمن تسلیت این ضایعه دردناک ، از خداوند متعال برای آن مرحومان علو درجات و برای جمیع بازماندگان و همکاران خدوم این عزیزان و اصحاب رسانه صبر جزیل و برای سایر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش شفای عاجل مسألت می نمایم".

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست مهشاد کریمی شركت ملي نفت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ایسنا و ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)