Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@08:27:12 GMT

دریای کاسپین جان دو جوان را در آستارا گرفت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۶۰۵۹

دریای کاسپین جان دو جوان را در آستارا گرفت

ایسنا/گیلان در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، دریای کاسپین جان دو جوان را در شهرستان آستارا گرفت.

سید سعید میرقربانی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، دو نفر در آب های دریای کاسپین در شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شدند.

وی ادامه داد: نخستین قربانی که "مهدی – ش" ۲۴ ساله اهل تبریز بود، به همراه سه جوان دیگر در منطقه ممنوعه شنا در منطقه سیبلی از توابع بخش لوندویل شنا می کرد که متأسفانه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد به دلیل عدم آشنایی به فنون و محل شنا، گرفتار می شوند که سه نفر توسط قایقرانان و مردم حاضر در محل نجات پیدا می کنند و چهارمین نفر نیز جان خود را از دست می دهد.

میرقربانی در بخش دیگر سخنان خود به حادثه دیگر که حدود ساعت ۱۴ امروز (پنج شنبه ۳ تیر) رخ داد، اشاره کرد و توضیح داد: در این حادثه، تنی چند از جوانان آستارایی حدود ۱۶ و ۱۷ ساله، به شکل گروهی اقدام به شنا در اعماق دریا در ساحل شریعتی این بندر مرزی می کنند.

وی ادامه داد: این افراد پس از مدتی به سمت ساحل بازمی گردند، که متأسفانه یکی از جوانان به نام "عرفان – ج" از گروه جدا می شود که متأسفانه جان خود را از دست می دهد.

معاون فرمانداری آستارا با تأکید بر اینکه علت مرگ نیز در دست بررسی می باشد، خاطرنشان کرد: عملیات جستجو برای یافتن جسد این جوان توسط منجیان غریق عضو هیأت نجات غریق و غواصی وابسته به اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا نیز حدود ۵ ساعت به طول انجامید.

وی در پایان از مردم درخواست کرد: از شنا در مناطق ممنوعه و پرخطر به شدت بپرهیزند و جهت تأمین سلامت خود و همراهان از طرح های سلامت دریا بهره مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان آستارا نجات غريق ناجی غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت گاز استان، اعلام کرد: به علت تعمیرات و لزوم جابجایی شبکه خطوط لوله گاز، جریان گاز طبیعی مشترکین واقع در شهر هوراند و ۶۷ روستای مسیر‌های تنباکلوق، آقبراز و میدانلار هوراند و ۳ روستای کلیبر (گوار، عربشاه خرگوشان و گوزالان) از ساعت ۹:۳۰ روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان برای ارائه هرگونه گزارش و دریافت راهنمایی، با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گاز تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • موج کوتاه در دریای خزر
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان هوراند و کلیبر
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا