Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:02:33 GMT

موقعیت عجیب ستاره جوان آلمان در دیدار با انگلیس

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۶۰۹۳

موقعیت عجیب ستاره جوان آلمان در دیدار با انگلیس

جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، در بازی برابر مجارستان نقشی کلیدی در تیم ملی آلمان بازی کرد تا مانشافت بتواند همچنان د ریورو 2020 حاضر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا روز سه‌شنبه در ورزشگاه ومبلی لندن و برابر چشم هم‌وطنانش به میدان خواهد رفت، اما به عنوان ستاره تیم حریف. موسیالا که ملیت هر دو کشور انگلیس و آلمان را دارد، چندی پیش تصمیم گرفت که با پیراهن تیم ملی آلمان به میدان برود و حالا در بازی یک هشتم نهایی یورو 2020 در موقعیتی عجیب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلی که انگلیس را به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 رساند توسط گورتزکا زده شد اما بدون کمک این پسر 18 ساله نه گورتزکا موفق به گلزنی می شد و نه مانشافت به مرحله حذفی صعود می کرد.

 

 

این جمال موسیالا، مروارید بایرن مونیخ، بود که پس از اینکه یوآخیم لوو تنها هشت دقیقه مانده به پایان بازی او را از سر ناچاری به زمین فرستاد توانست فرشته نجات آلمان ها شود. آلمان که تا دقایق پایانی 2-1 از مجارستان عقب بود، نتیجه ای که آنها را از یورو حذف می کرد، در نهایت پس از حملات گسترده در انتهای بازی و در دقیقه 84 به گل تساوی دست یافت. روی حرکت جمال موسیالا از سمت چپ و ریباند دفع توپ مدافعان مجارستان، لئون گورتزکا در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

موسیالا پس از بازی گفت: "من هیچ چیز برای از دست دادن نداشتم.”

 

 

روز سه شنبه در ومبلی نیز اوضاع به همین شکل خواهد بود؛ جایی که آلمان در دوئلی سرنوشت‎ساز به مصاف انگلیس می رود و حضور موسیالا بر حساسیت این بازی خواهد افزود. موسیالا که تابعیت هر دو کشور را دارد در رده های پایین تر برای تیم ملی انگلیس بازی کرده بود اما یوآخیم لوو او را متقاعد کرد تا در تیم ملی بزرگسالان آلمان بازی کند و در ماه مارس نیز برای نخستین بار در ترکیب مانشافت به میدان رفت.

موسیالا که در انگلیس بزرگ شده است در باره بازی روز سه شنبه گفت: "این مسابقه ای برابر وطن دوم من است. بازی جالبی خواهد بود."

 

 

از همین الان و چندین روز پیش از دوئل بزرگ آلمان و انگلیس، بسیار مشغول پیشبینی درخشش موسیالا در ومبلی هستند، آن هم در برابر سانه، بازیکن انگلیس، که شروعی ضعیف و پرانتقاد در نخستین یوروی خود داشته است.

موسیالا به هر حال به خانه برمی‌گردد، یا در ساعت 20:30 و با سوت آغاز بازی و یا با به صدا در آمدن سوت پایان بازی.

تیم ملی آلمان جمال موسیالا یوآخیم لو (سرمربی) یورو 2020 بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان جمال موسیالا یوآخیم لو سرمربی یورو 2020 بایرن مونیخ جمال موسیالا تیم ملی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد

به گزارش "ورزش سه"، نخستین بازی مرحله ۱/۱۶ پایانی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با مصاف نوشاد عالمیان نفر ۶۸ دنیا از ایران در مقابل لیانگ جینگ کون از چین دارنده رتبه چهارم دنیا آغاز شد.

گیم نخست این بازی بسیار نزدیک پیش رفت و در حالی که ملی پوش ارزنده پینگ‌پنگ ایران این شانس را داشت که در گیم نخست پیروز میدان شود، بازی را با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به حریف خود واگذار کرد. در گیم دوم این مسابقه، نابغه پینگ‌پنگ ایران از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفت و با اقتدار ۱۱ بر ۶ پیروز شد و کار به تساوی کشیده شد.

گیم سوم این بازی در حالی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود حریف چینی به پایان رسید که نوشاد از همان ابتدای این گیم از این حریف قدرتمند پیش بود و ۸ بر ۶ بازی را در اختیار داشت اما در نهایت گیم سوم را واگذار کرد. در گیم چهارم این بازی بازهم عالمیان در تمامی لحظات از حریف سرشناس چینی پیش بود و توانست با حساب ۱۱ بر ۹ گیم را به سود خود به پایان برساند تا کار به گیم سرنوشت‌ساز پنجم برسد.

در گیم پنجم، نوشاد از ابتدا بازی را در دست گرفت و در حالی که ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاده بود، مربی چین وقت استراحت گرفت، اما این وقت استراحت نیز نتوانست جلوی امتیاز گرفتن نوشاد را بگیرد و بازی ۷ بر ۱ به سود نوشاد در گیم پنجم ادامه پیدا کرد تا اینکه با اقتدار ۱۱ بر ۵ این گیم به سود نوشاد عالمیان خاتمه یافت تا در مجموع ۳ بر ۲ به جمع ۱۶ بازیکن برتر اسمش عربستان صعود کند.

نوشاد در مرحله ۱/۸ پایانی با برنده دیدار لین شیندنگ دارنده رنکینگ ۱۵ جهان از چین و راون فیلاس دارنده رنکینگ ۷۴ جهان از آلمان مسابقه خواهد داد. هدایت پینگ‌پنگ باز ایران در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است. مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض با حضور بزرگان پینگ‌پنگ دنیا در جریان است.

دیگر خبرها

  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • قحطی گل در دیار کویر
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • سید جمال‌الدین اسدآبادی مبارز و قهرمان ملی در برابر استعمار، اما ناشناخته برای نسل جوان
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس