Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@09:25:15 GMT

گفت و گوی تلفنی امیر قطر با رئیسی

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۶۲۲۷

گفت و گوی تلفنی امیر قطر با رئیسی

شیخ "تمیم بن حمد آل ثانی" امیر قطر شامگاه پنجشنبه تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین "سید ابراهیم رئیسی" رییس جمهوری منتخب ایران تلفنی گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "قنا" قطر، شیخ تمیم در این تماس تلفنی ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان هشتمین رئییس جمهوری اسلامی ایران برای وی آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش قنا، دو طرف در این تماس تلفنی، همچنین روابط دوجانبه میان تهران و دوحه و چشم اندازهای تقویت و توسعه آن را بررسی کردند.

امیر قطر روز شنبه نیز با ارسال پیامی رسمی، انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را تبریک گفته بود.

شیخ عبدالله بن حمد آل ثانی معاون اول امیر قطر و شیخ خالد بن خلیفة بن عبدالعزیز آل ثانی نخست وزیر این کشور نیز در پیام‌های جداگانه‌ای انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را به وی تبریک گفته بودند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که جمعه گذشته برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۸ میلیون رای (۶۲ درصد آرای ماخوذه) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم انتخاب شد.

شماری از رهبران جهان از آمریکای لاتین، روسیه، ترکیه، عمان، سوریه، پاکستان، عراق، کویت، ارمنستان، ازبکستان، آذربایجان، هند و امارات با ارسال پیام، پیروزی حجت الاسلام و المسلمین رییسی را در انتخابات ریاست جمهوری به وی تبریک گفتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امیر قطر ابراهیم رئیسی حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران، ۷ اردیبهشت ماه، به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران، درهای دانشگاه از ساعت ۱۰:۳۰ برای حضور نمازگزاران محترم باز می‌باشد و شروع برنامه‌ها از ساعت ۱۱ خواهد بود.

سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه نیز در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم خواهند بود.

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • اتهامات تتلو اعلام شد