Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، نشست صمیمی مسؤولان قضایی و نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

همزمان با سومین روز از هفته بزرگداشت قوه قضائیه جمعی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد دادگستری استان با رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسؤولان قضایی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر گفت: حضور ارزشمند مردم شریف و گرانقدر در سه انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیام روشنی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

غلامعلی صادقی با اشاره به حجم توطئه دشمنان بر علیه کشور بیان کرد: از مدت‌ها قبل دشمنان تمام توان خود به‌ویژه در حوزه تبلیغات و رسانه را به‌کار بستند تا مردم ما را از پیمودن مسیر عزت و اقتدار بازدارند اما با وجود تمامی توطئه‌ها و دشمنی‌ها و همچنین گلایه‌های به‌حق مردم در زمینه مسائل اقتصادی شاهد برگزاری یک انتخابات موفق بودیم.

وی افزود: بحمدالله مردم با انتخاب خود به اصلح، امور جاری و حل مشکلات به دست دولت آینده امیدوار شدند و إن‌شاء الله در سایه تعامل و همدلی آحاد جامعه و سعی و تلاش مضاعف مسؤولان شاهد حل مشکلات باشیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به شأن منصب قضا در اسلام و قانون ادامه داد: با وجود جایگاهی رفیع در مبانی اسلام و قوانین برای دستگاه قضایی متأسفانه امروز با مشکلات متعددی در حوزه نیروی انسانی و منابع مواجه هستیم اما این کاستی‌ها موجب نشده همکاران ما از تلاش در زمینه احقاق حقوق و مبارزه با جرایم و مفاسد حتی در شرایط سخت کرونا دست بردارند.

صادقی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط قضات و کارکنان در مجموعه دستگاه قضایی استان گفت: دستگاه قضایی باید از سوی تمام نهادهای مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند به نحو مطلوب به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کند.

وی افزود: در شرایط کنونی تمام مسؤولان باید تلاش کنند تا امیدواری‌های به وجود آمده به ثمر بنشیند و یکی از این سازوکارها می‌تواند تکیه بر اقتصاد مقاومتی باشد.

در این جلسه همچنین نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه قضایی به مردم شریف و بزرگوار بر لزوم استمرار روند خدمت‌رسانی به شهروندان گرانقدر و ارتقاء کمی و کیفی این خدمات تأکید کردند.  

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای قضایی خراسان رضوی غلامعلی صادقی نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی هفته قوه قضائیه دستگاه قضایی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زهره‌ای، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است، اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: با توجه به تاکید رئیس‌جمهور در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگناها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکارها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را چهار برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

کد خبر 748741

دیگر خبرها

  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز