Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شورای قضایی عالی عراق اعلام کرد: دادگاه جنایی الکرخ بر اساس قوانین مبارزه با تروریسم احکام اعدام را صادر کرد. این تروریست‌ها همچنین اعتراف کردند که قصد انجام عملیات تروریستی در ماه رمضان سال ۲۰۱۹ را داشتند.

بیانیه دستگاه قضایی عراق تصریح می‌کند که «دادگاه از وجود نام این افراد در فهرست رایانه متعلق به تروریست‌های داعشی نیز اطلاع یافت؛ همچنین سلاح‌ها و اوراق هویت در کنار مهر‌های جعلی آن‌ها به وسیله نیرو‌های امنیتی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نیرو‌های امنیتی عراق امروز ۱۱ تروریست داعشی را در عملیات‌های مختلف در کرکوک دستگیر کردند. یکی از این تروریست‌ها زن است.

یک منبع امنیتی نیز به رسانه‌های عراقی گفت که نیرو‌های امنیتی موفق شدند فردی موسوم به امیر داعش در منطقه حاوی العظیم استان دیالی را به هلاکت برسانند. تروریست مذکور در حمله چهار روز پیش داعشی‌ها به یکی از محل‌های استقرار گروه‌های الحشد العشائری در حاوی العظیم زخمی شد و دیروز چهارشنبه جان داد.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی «داعش» را اعلام کرد، اما عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند. گفته می‌شود تعداد تروریست‌های داعشی در هسته‌های خفته آن در سراسر عراق، حدود ۶ هزار نفر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست حکم اعدام دستگاه قضایی عراق داعش شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید.

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» برای کاسبی پول ترور فرزندان ملت و جنایت را در دستور کار قرار داده بود.

همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

مهمترین اقدمات تروریست الیاس قنبرزهی راه‌اندازی شبکه تروریستی در کورین و زاهدان و انجام بیش از 16 اقدام تروریستی طی دو سال گذشته بوده که به شهادت ده‌ها تن از فرزندان دلیر این مملکت منجر شده است.

همدست  ‌تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصار الفرقان تأکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می‌داد تعداد کشته‌ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می‌داد فقط برای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت: در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار ‌فیلم می‌گرفت و ‌به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الآن که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم اشتباه کرده‌ام، برای تمام این کشتارها فقط 11 میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با ابراز اینکه "تمام کارهایم اشتباه بوده است و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم."، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آنها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آنها ارتباط گرفت فوراً به مأموران اطلاعاتی خبر بدهند.

کد خبر 848282 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی