Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ابتدا به وضعیت مراجعه مردم به مراجع قضایی از جمله دادگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می‌رود بیشتر خدمات قضایی به صورت الکترونیکی انجام شود تا از مراجعه حضوری مردم و شیوع کرونا جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ازدحام مردم در تاریخ دعوت به دادگاه های ما در این روزها باتوجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است، گفت: حفظ سلامت زندانیان و نیروهایی که به آنها خدمات ارایه می دهند ضروری است چرا که سرعت شیوع یک بیماری در زندان بیشتر از سایر مکان ها است.

کلانتری، تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت، کارآفرینی و سلامت زندانیان جزو اولویت های ما است.

وی، عنوان کرد: امید است با همدلی بتوانیم یک گام بیشتری به جلو برداریم و در راستای خدمات رسانی و تامین نظم و امنیت استان اقدام کنیم.

کلانتری بر حفظ کرامت انسانی شهروندان و تکریم ارباب رجوع در مراجع قضایی استان تاکید کرد و گفت: هدف همه ما کسب رضایتمندی مردم است.

وی، خاطرنشان کرد: همه پروژه های سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به استان مصوب و تامین اعتبار شد.

کلانتری، بیان کرد: این پروژه ها ظرف یک تا ۳ سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی رفع مشکلات دستگاه های تابعه دادگستری از جمله تعمیر و تجهیز زندان های استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک، تعمیر و تجهیز  پزشکی قانونی، احداث ۲ سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان های بهمئی و دنا و همچنین دو باب اندرزگاه در یاسوج و گچساران را از جمله مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به استان عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه کهگیلویه و بویراحمد سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور