Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «مارک ویلموتس پس از جدایی از تیم ملی ایران اقدام به طرح دعوا علیه فدراسیون فوتبال ایران نزد فیفا نمود و فیفا رای این پرونده را به نفع ویلموتس صادر کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت بیش از ۶ میلیون یورو در وجه ویلموتس محکوم شد. لذا فدراسیون فوتبال نسبت به رای صادره، نزد دیوان حکمیت ورزش (CAS) تجدیدنظرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدلیل شرایط کرونایی موجود در جهان، جلسه رسیدگی به تجدیدنظرخواهی فدراسیون فوتبال به صورت برخط در روزها دوم و سوم تیرماه با حضور وکلا و تیم های حقوقی طرفین پرونده برگزار شد.
اینک با توجه به اعلام کفایت و ختم رسیدگی باید منتظر ماند که هیات داوری چه حکمی صادر خواهد کرد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی خبر ویژه مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!

به گزارش قدس آنلاین و به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرالله گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده برای رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • هوادار خاطی سپاهان ١٠ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک