Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در استان زنجان وضعیت کرونا خوب نیست، گفت: بیماران سرپایی کرونا در استان رو به افزایش است.

وی اظهار کرد: افزایش بیماران سرپایی نشان می‌دهد که وارد پیک جدید بیماری می‌شویم و آثار افزایش شمار بیماران سرپایی کرونا در استان زنجان طی دو هفته آینده در بخش بستری خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: رهگیری افراد در طرح شهید سلیمانی بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته است.

قزلباش تاکید کرد: میانگین بستری روزانه در بیمارستان‌های زنجان به ۲۵ نفر رسیده است و تعداد بیاران بد حال هم رو به رشد است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا وارد استان زنجان شده که ۷۴ هزار و ۹۶۰ دُز آن برای نوبت اول و ۲۸ هزار و ۵۹۶ دُز نیز برای نوبت دوم بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: بیش از ۷۸ درصد از افراد سالمندان بالای ۸۰ سال در استان واکسینه شدند و افراد ۷۵ تا ۷۹ سال هم ۷۲ درصد و افراد ۷۰ تا ۷۴ سال هم ۷۳ درصد واکسینه شدند.

قزلباش یاد آورشد: تاکنون ۹۰ هزار دُز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در زنجان تزریق شده و این استان در تزریق واکسن کرونا نسبت به کشور جایگاه خوبی دارد.

کد خبر 5243605

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها دهه کرامت آمار کرونا واکسن کرونا هفته قوه قضاییه اردبیل ایلام سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید