Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عقیل مرتضوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عدم واگذاری را بحث فنی اعلام کرد و اظهارداشت : شرکت متبوعش  سه سد دیگر استان خراسان شمالی را  با تمام امکانات جانبی برای تمرینات آمادگی قایقرانان استان پیشنهاد کرد که پاسخی به آن داده نشد.
روز گذشته رییس هیات قایقرانی  خراسان شمالی  درمصاحبه  با رسانه ها  از آنچه که مخالفت شرکت آب منطقه ای، برای برگزاری تمرین آمادگی تیم روئینگ اعزامی به مسابقات آسیایی  این استان در سد شیرین دره در شهرستان مانه و سملقان اعلام شد، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعلام آمادگی مجدد آب منطقه ای برای پذیرایی قایقرانان 
 رییس هیات قایقرانی خراسان شمالی اضافه کرد : هیات قایقرانی بیش از یک ماه قبل  درخواستی مبنی بر استفاده مجدد از سد شیرین دره را  برای تمرینات آمادگی ارایه کرد  که پس از بررسی فنی به دلیل اهمیت بسیار بالای سد مذکور در تامین آب شرب مرکز استان این موضوع در راستای تامین سلامت شهروندان رد شد.
وی اظهارداشت : با این وجود ، در حضور رییس هیات قایقرانی و سرپرست اداره کل ورزش جوانان خراسان شمالی  پیشنهاد استفاده از سه سد دیگر را که وظیفه تامین آب شرب را ندارد ارایه شد و پس از گذشت یک ماه تاکنون درخواستی از سوی هیت یا اداره کل ورزش جوانان دریافت نشده است,
وی اضافه کرد : هم اکنون نیز شرکت آب منطقه ای به جز سد شیرین دره که به دلیل مشکلات فنی در سال جاری بر خلاف سال ۹۸ امکان پذیرایی از قایقرانان را برای تمرینات آمادگی ندارد، آماده پذیرایی از این ورزشکاران در سه سد است و امکانات لازم را نیز در این بخش در اختیار قایقرانان قرار می دهد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد : شرکت متبوعش   در راستای وظایف اجتماعی و حمایت از جامعه ورزشی استان با افتخار تاسیسات آبی خود در را  سال ۱۳۹۸ که شرایط بارندگی و تراز آب مخازن سدها مناسب بودند, در اختیار هیات قایقرانی قرارداد و حدود ۲ ماه افتخار میزبانی این هیات را در سد شیرین دره داشت.
براساس گزارش رسمی میزان مصرف آب در شهر بجنورد، روزانه ۷۰۰ لیتر بر ثانیه است که ۴۵۰ لیتر بر ثانیه از آب سد شیرین دره تامین می شود.
استان خراسان شمالی هشت سد با ظرفیت آبگیری حدود ۲۳۴ میلیون متر مکعب دارد که طبق گزارش رسمی در سال جاری صرفا ۴۴ درصد از مخازن آب سدهای این خطه شمالشرق کشور آبگیری شد و مابقی به دلیل کاهش ۶۰ درصدی بارندگی و آب ورودی خالی است و استان خراسان شمالی که از حدود یک دهه گذشته تاکنون با خشکسالی روبروست، امسال به دلیل کاهش بارندگی سال سخت تری را پیش رو دارد.


 

برچسب‌ها بجنورد قایقرانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد قایقرانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی بجنورد قایقرانی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی شرکت آب منطقه ای هیات قایقرانی خراسان شمالی سد شیرین دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند

دریافت 19 MB

محمدباقر قاصری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ۱۲۶۰ زائر در قالب ۹ کاروان از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

کد خبر 6096366

دیگر خبرها

  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • (تصاویر) تشییع پیکر عیسی قلی‌پور، آخرین بخشی خراسان شمالی
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند