Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:27:50 GMT

پارک بانوان کرمانشاه به‌زودی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۲۶۱

پارک بانوان کرمانشاه به‌زودی افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه گفت: بوستان بانوان کرمانشاه به‌زودی افتتاح می‌شود.

سعید طلوعی اظهار داشت: در شهر کرمانشاه تنها مکانی که می‌شد جهت احداث پارک بانوان در نظر گرفت تا بانوان کرمانشاهی بدون هیچ محدودیت و اشرافیتی در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند و محیط مناسبی برای آنان باشد، پهنه شمالی شهر کرمانشاه و در مجاورت بیمارستان حضرت معصومه (س) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد، افزود: باتوجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودک تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ‌پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش ها در آن تعبیه شده است.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی شاپ و ساختمان آموزشی از دیگر امکانات این بوستان است.

طلوعی در ادامه با بیان اینکه حداقل به هفت پارک بانوان در شهر کرمانشاه نیازمندیم، گفت: یکی از نیازهای بانوان و اولویت‌های ما، ایجاد اوقاتی فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان است که تحقق این مهم منجر به گرم شدن کانون خانواده و تربیت فرزندان می‌شود.

وی با بیان اینکه زنان کرمانشاهی می‌توانند همانند خانه خود از این پارک ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به باورهای دینی و مذهبی ما، باید با تدبیر و عقلانیت از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفاه بانوان استفاده کنیم و ما بعنوان خدمتگزار مردم از تمامی امکانات برای تحقق بخشی به این موضوع استفاده خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه بوستان بانوان بزودی افتتاح خواهد شد، گفت: این پارک با تمامی مشکلات مالی و شرایط کرونا پیشروی خود را ادامه داد که جا دارد از زحمات معاون عمرانی، مدیر منطقه پنج و معاون سلامت و اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه تقدیر کرد.

پیش از این اعلام شده بود پارک بانوان کرمانشاه در سال گذشته افتتاح می‌شود که این ‌وعده محقق نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه پارک بانوان استانی اجتماعی بانوان کرمانشاه پارک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ظاهر روزبهانی تکمیل هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه را از اولویت‌های شورا برشمرد و افزود: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر ملایر عملیات اجرایی هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال بلاتکلیفی آغاز شد که در حال حاضر پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و طبق برنامه زمان‌بندی، دهه فجر افتتاح می‌شود.

او تأکید کرد: این هتل دارای ۲۲ سوئیت، سالن آمفی‌تئاتر، رستوران و کافی‌شاپ است و به گونه‌ای ساخته می‌شود تا بتوانیم برای آن درجه هتل سه ستاره بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در ادامه با بیان اینکه فضای سبز مجموعه مینی ورلد نیز در حال انجام است، افزود: نوروز امسال شاهد بازدید بسیاری از گردشگران و مسافران از این مجموعه بودیم که برای معرفی هر چه بیشتر این مجموعه توریستی، اصحاب رسانه به ما کمک کنند.

این مسئول هدف اصلی شهرداری و شورای اسلامی ملایر در سال‌جاری را اتمام طرح های نیمه‌کاره به جا مانده از سال های گذشته عنوان و تأکید کرد: طرح های جدیدی در این دوره تعریف شده که علاوه بر تکمیل طرح های نیمه‌کاره، برای اجرای آنها نیز برنامه‌ریزی شده است.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • ماجرای حصار‌کشی در پارک لاله چیست؟ شهرداری درختان لاله را هم قطع می‌کند؟
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها (+ عکس) / دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران
  • ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها؛ دیوار کشی در بخش‌هایی از این بوستان قدیمی تهران/ عکس
  • ماجرای حصارکشی در بوستان لاله تهران چیست؟
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر