Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس را به جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت گفت.

در متن پیام مهندس بازوند آمده است: خبر درگذشت اندوهناک خبرنگاران جوان، کوشا، پرتلاش و خلاق ایرنا و ایسنا « خانم ریحانه یاسینی و خانم مهشاد کریمی» در اثر حادثه دلخراش و غمبار واژگونی اتوبوس سبب تأسف و تألم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این خبرنگاران متعهد، دلسوز و مطالبه گران سخت‌کوش در حوزه محیط زیست زحمات و تلاش های فراونی داشتند که نشان از دلبستگی به این آب و خاک و مسئولیت پذیری بود و علاوه بر انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، بی شک در ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست نقش آفرینی موثر و چشمگیری داشته اند که در اذهان ماندگار و به عنوان الگویی از فداکاری و ایثار در جامعه رسانه‌ای ثبت می شود.

در ادامه پیام استاندار کرمانشاه آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزا، کارکنان و مسئولین خبرگزاری های ایرنا و ایسنا و جامعه رسانه ای کشور، برای جانباختگان حادثه از درگاه خداوند سبحان و رحمان علو درجات، مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمانشاه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست درگذشت خبرنگار ایسنا استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت