Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم ، علی نیکزاد در مراسم آیین شکرانه حضور در محوطه شهیدگاه اردبیل اظهار داشت: پیروزی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قطعا عامل بازگشت قطار دولت به ریل انقلاب است و انتظار می‌رود تا اقدامات لازم در راستای رفع مشکلات مردم انجام یابد.

وی افزود: در حال حاضر رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه اولویت مهم و اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم دولت سیزدهم با عدالت‌محوری برای رفع مشکلات مردم گام برداشته و مردم را از فشار کنونی نجات دهد.

نائب رئیس مجلس بیان کرد: امروز قدردان حضور حماسی مردم در عرصه انتخابات هستیم و هم‌اکنون وظیفه دولتمردان و مسئولان مجاهدت و پاکدستی و عمل به منویات مقام معظم رهبری است که باید در راستای رفع
محمود عباس‌زاده مشگینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با اشاره به ضرورت تحقق گام دوم انقلاب گفت: قرارگیری در مسیر انقلاب و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی راه تحقق این مهم است.

وی بیان کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور یکی از اولویت‌های اساسی در عصر حاضر است و با توجه به این که اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام یافته بنابراین نیاز است تا تغییرات اساسی در اقتصاد کشور ایجاد کرده و با رفع مشکلات شاهد جلب رضایت مردم باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار مردم از دولتمردان رفع مشکلات اقتصادی و تحقق گام دوم انقلاب است که نیاز است تا هر چه سریع‌تر در این زمینه ورود پیدا کرده و مشکلات و موانع را برطرف‌سازی کنیم.

منبع: الف

کلیدواژه: رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول اساسی نظام «مردم محوری» است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری بعد از ظهر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی گیلان ضمن تبریک این روز به شوراهای شهر و روستای استان اظهار کرد: آنچه انقلاب را متمایز می‌کند این است که اهداف و آرمان‌ها و پیام‌های انقلاب همواره مهم بوده و پابرجاست.

جعفری با تاکید بر اینکه مردمی بودن و مردم محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: افتخار جمهوری اسلامی از اول تا به امروز این است که متکی به آرای مردم است.

وی با بیان اینکه توسعه متوازن با توسعه روستاها اتفاق می‌افتد، افزود: اگر توسعه در روستاها اتفاق نیفتد منجر به مهاجرت و افزایش حاشیه نشینی می‌شود اما آنچه که امروز در جمهوری اسلامی ایران مشهود است این بوده که حکمرانی باید بر پایه مردمی باشد لذا مردم محوری اصول اساسی نظام است.

جعفری با بیان اینکه بهترین مدل برای حکمرانی روستایی و شهری ترکیبی و توسعه مردم پایه است، ادامه داد: تشکیل شوراها نقطه عطفی در توسعه نظام بوده و اعضای شوراها توانسته‌اند تمام وقت و بدون چشمداشت در منطقه خود فعالیت کنند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان بیان کرد: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات شوراها گام اساسی در راستای حل مشکل کشور بوده که تحقق این مهم در تعامل و همکاری انجام می‌شود.

کد خبر 6095186

دیگر خبرها

  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • دولت رئیسی روز به روز به مشکلات کارگران اضافه کرد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟