Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده با اشاره به اینکه امروز قوه قضائیه به یک پویایی در برخورد با جرائم مختلف رسیده، گفت: اجرای عدالت و اعتماد عمومی باعث شده تا این قوه پویاتر از گذشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان لنده و جمعی از کارکنان با رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ «روح الله ویسی» در این دیدار، گفت: امروز قوه قضائیه به یک پویایی در برخورد با جرائم مختلف رسیده که اجرای عدالت و اعتماد عمومی باعث شده تا این قوه پویاتر از گذشته شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لنده افزود: آتش به اختیار بودن در دفاع از حقوق عامه مردم یکی از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
 

ویسی گفت: اقتدار در برگزاری انتخابات و به ثمر نشستن تلاش ها و برگزاری یک انتخابات خوب نشان از همدلی و هماهنگی بین مجریان امر برگزاری انتخابات و تعامل خوب دادگستری و سپاه و سایر ادارات بوده است.
 

وی ادامه داد: ما هرکجا احساس کنیم مشکلی وجود دارد با هماهنگی دستگاه قضایی از حقوق مردم دفاع خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام « محمد عابدی» هم با تبریک هفته قوه قضائیه گفت:تلاش و زحمات ارزشمند دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با متخلفین و اجرای عدالت اجتماعی در جامعه باعث تامین امنیت خاطر اقشار مردم شده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان لنده افزود: اجرای عدالت یک مسئله مهم در جامعه بوده که امروز دستگاه قضایی با تغییرات ساختاری توانست این مهم را بروز رسانی و رضایت قاطبه شهروندان جلب کند.

 

«ایرج علیبازی» هم با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: هفته قوه قضائیه متعلق به دستگاه قضایی تنها نیست، بلکه متعلق به مردم است.

 

رئیس دادگستری شهرستان لنده افزود: با توجه به مشکلاتی که داریم تمام سعی و تلاشمان این است که هیچ حقی از هیچ شخصی ضایع نشود و مردم به حقوق عامه خویش برسند.
 

وی ادامه داد: «اگر سپاه نبود انقلاب و کشور نبود»، لذا این فرمایش امام خمینی(ره) بیانگر نقش مهم و راهبردی سپاه در جامعه است.
 

علیبازی با بیان اینکه اجرای عدالت صرفا بر دوش قوه قضائیه به تنهایی نیست، اظهار کردک هر سه قوه در اجرای عدالت با پیشگیری از وقوع جرم مسولیت دارند، باید کاری کنیم که در ابتدای امر فسادی شکل نگیرد.
 

رئیس دادگستری شهرستان لنده انتخابات را یک فرصت خوب برای حضور و مشارکت مردم در عرصه های انقلاب دانست و گفت: دشمنان داخلی و خارجی با تبلیغات شبانه روزی تلاش داشتند تا این مشارکت و حضور مردم کمرنگ باشد ولی مشارکت مردم با وجود همه کارشکنی ها قابل تحسین بوده است.

 

وی یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی برای مقابله با استکبار و طاغوت زمانه بود که جمهوریت مردم نقش مهمی در این مشارکت داشته است.
 

علیبازی گفت: ما جوانان رشیدی تقدیم انقلاب کردیم که اگر بخواهیم در قبال خون این شهدا خیانت کنیم، فردای قیامت باید پاسخ گو باشیم؛ لذا کم کاری و عدم توجه به مطالبات مردم و عافیت طلبی از مهم ترین مواردی است که مصادیقی از خیانت به حقوق عامه مردم محسوب می شود.
 

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: ما باید تلاش کنیم که پاسدار خون شهدا باشیم و همه ما در قبال خون این عزیزان باید موظف و مسئولیت داریم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته قوه قضائیه شهرستان لنده پیشگیری از وقوع جرم مشارکت مردم قوه قضائیه عدالت مشارکت انتخابات ناحیه مقاومت شهرستان لنده رئیس دادگستری شهرستان هفته قوه قضائیه دستگاه قضایی اجرای عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت بوده و در دست اقدام است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۶ اردیبهشت در جلسه با کادر مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اولویت اساسی است.

وی با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستان و فضاهای درمانی شهرستان اردبیل گفت: برای توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی شهرستان اردبیل چندین پروژه در دست اجرا است.

مشاور استاندار از پیشرفت خوب عملیات اجرایی ییمارستان نجف زاده خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه ها به مساُئل اقتصادی رقم خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال رقم می خورد.

وی گفت: حمایت های لازم برای سرمایه گذاری درشهرستان انجام می شود و در این راستا روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته