Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@14:09:40 GMT

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۴ تیر)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۶۴۸

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۴ تیر)

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۴ تیر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصویر پس زمینه تصاویر جذاب تصاویر باکیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!

تقریبا همه مردم جهان بر سر این مساله اتفاق نظر دارند که شهر دبی، یکی از قطب‌های گردشگری قاره آسیا است. این شهر زیر ساخت‌های فوق‌العاده‌ایی در صنعت گردشگری دارد که از میان این زیرساخت‌ها می‌توان به مراکز خرید فراوان، هتل‌های متنوع، تفریحات و جاذبه‌های گردشگری فراوان اشاره کرد.

اما از آنجایی که دبی آب و هوای گرمسیری دارد با وجود همه این زیرساخت‌ها باز هم تابستان‌هایی را تجربه می‌کند که گردشگران کمتری به‌عنوان مقصد سفر انتخابش می‌کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به دلیل هوای گرم، دبی را در لیست مقاصد سفر تابستانی خود قرار نمی‌دهید باید در تصمیمتان تجدید نظر کنید. جدا از اینکه قیمت تور دبی در تابستان ارزان‌تر است؛ در این فصل تفریحات فراوانی را هم می‌توانید برای انجام دادن پیدا کنید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این تفریحات را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پارک های آبی دبی کودک و بزرگسال را جذب خود می کند

یکی از کارهایی که می‌توانید در سفر تابستانی به دبی انجام دهید، رفتن به پارک‌های آبی و بازی کردن است. در این شهر تعداد زیادی پارک آبی با امکانات فوق‌العاده وجود دارد که از میان آنها می‌توان به پارک آبی آتلانتیس، پارک آبی وایلد وادی، پارک آبی لگولند و پارک آبی لاگونا اشاره کرد. همه این پارک‌ها بازی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای دارند و بنابراین نمی‌توان از میان آنها یکی را به‌عنوان بهترین انتخاب کرد. شما باید براساس بودجه‌ای که می‌خواهید برای تفریح کنار بگذارید و اینکه کدام یک از این پارک‌ها به محل اقامت‌تان در تور امارات نزدیک‌تر است، یکی را انتخاب کنید.

اسکی در تابستان دبی؛ ممکن کردن ناممکن

یکی دیگر از تفریحاتی که در سفر تابستانی به دبی می‌توانید به سراغ آن بروید؛ اسکی در یک سالن سرپوشیده است. این تجربه را می‌توان ممکن کردن یک ناممکن دانست زیرا قرار است در یک شهر کاملا گرمسیری در گرم‌ترین فصل سال، اسکی‌سواری را تجربه کنید. اسکی به‌طورکلی یک تفریح لاکچری و هیجان‌انگیز محسوب می‌شود اما وقتی این تفریح را در دبی انجام دهید، حتما هیجان‌انگیزتر خواهد بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در پیست اسکی سرپوشیده دبی هر شب 30 تن برف تولید می‌شود و گردشگران می‌توانید در این پیست به سراغ تفریحاتی همچون رف بازی، اسنو بورد، سورتمه سواری و اسکی بروند.

غواصی در عمیق ترین استخر جهان، رنگ تابستان دبی را آبی می کند

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌تواند سفر تابستانی به دبی را جذاب کند، غواصی در عمیق‌ترین استخر جهان است. استخر دیپ دایو 60 متر عمق دارد و به راحتی می‌توانید در آن شیرجه بزنید و از غواصی لذت ببرید. در این استخر یک شهر غرق شده در زیر آب طراحی شده که دیدن آن از نزدیک می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. اگر غواصی بلد نیستید نگران نباشید زیرا در این مکان مربیان ماهری را می‌توانید پیدا کنید که دوره‌های مبتدی و حرفه‌ای غواصی را به شما آموزش دهند.

بازدید از تفریحگاه یخچالی دبی وجودتان را در تابستان خنک می کند

یکی دیگر از فعالیت‌های جذاب که در طول سفر تابستانی به دبی می‌توانید به سراغ آن بروید؛ بازدید از تفریحگاه یخچالی است. در این مکان مجسمه‌ها و صندلی‌هایی از جنس یخ وجود دارد و محیط هم مثل طبیعت زمستانی دکور شده است. باید بدانید که این تفریحگاه، اولین سالن یخ خاورمیانه یا دمای زیر صفر است و به همین باید آن را در نوع خود بی‌نظیر دانست. در این مکان امکان نوش جان کردن انواع سوپ‌های گرم، دسرها، شکلات‌های داغ و... وجود دارد که لذت بازدیدتان را دو چندان می‌کند.

در بازدید از نهر دبی، خنکای آب‌های خلیج فارس را به آغوش بکشید

در لیست تفریحات تابستانی خود در سفر به دبی، حتما زمانی را هم برای بازدید از نهر دبی کنار بگذارید. این نهر که در طول شهر جریان دارد و دبی را به دو قسمت تبدیل کرده؛ یک فضای طبیعی زیبا خلق کرده است. از آنجایی که این رودخانه آب شوری دارد باید آن را یک زیستگاه مهم برای آبزیان نیز دانست. در گذشته صیادان در نهر دبی ماهی و مروارید صید می‌کردند. در حال حاضر در این رودخانه می‌توان فعالیت‌هایی مانند قایق‌سواری و کشتی‌رانی را تجربه کرد و برخی از جاذبه‌های گردشگری مهم دبی مانند برج خلیفه را سوار بر قایق یا هنگام قدم زدن روی پل معلق دید.

آیا تابستان زمان مناسبی برای سفر به دبی است؟

در این مطلب پنج تا از تفریحاتی که می‌توانید در سفر تابستانی به دبی انجام دهید را به شما معرفی کردیم. اگرچه این شهر تابستان‌های گرمی دارد اما به دلایل فراوان نمی‌توان این زمان را مناسب سفر ندانست. جدا از این تفریحات که می‌توانید در تابستان به سراغشان بروید؛ در این فصل امکان شرکت در جشنواره تابستانی هم وجود دارد. همچنین از آنجایی که هزینه سفر به دبی در تابستان کمتر از سایر فصل‌هاست کسانی که در زمان‌های دیگر از پس هزینه‌های این مسافرت بر نمی‌آیند؛ در تابستان فرصتی عالی برای سفر خواهند داشت. اگر تصمیم دارید تور دبی در تابستان را رزرو کنید؛ همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و آفر موردنظرتان را رزرو نمایید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

کد خبر 751470

دیگر خبرها

  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • انتخاب جذاب لورکوزن: ژابی ستاره لالیگا را می‌خواهد
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه