Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:17:39 GMT

قضاوت داوران هرمزگانی در لیگ مناطق کشور

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۷۶۸۸

قضاوت داوران هرمزگانی در لیگ مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دو داور هرمزگانی در لیگ فوتسال مناطق قضاوت می کنند.

علی اکبر سحرخیز و سجاد سالاری دو داور هرمزگانی مسابقات لیگ فوتسال مناطق نوجوانان کشور را در شهر بهبهان استان خوزستان قضاوت می کنند.‌

  لیگ فوتسال مناطق نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی بهبهان را یازده داور قضاوت خواهند کرد که علی اکبر سحرخیز و سجاد سالاری دو داور هرمزگانی در جمع این داوران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، این مسابقات از یکم تا پنجم تیرماه با حضور هفت تیم به صورت مجتمع در بهبهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: داوران فوتسال کشور مسابقات لیگ مناطق کشور کمیته داوران فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند