Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: کشور در سایۀ وفاق، همدلی، همکاری و بردباری پیشرفت و توسعه پیدا می‌کند و اختلافات، اعتماد مردم و کارهای بزرگ را خدشه دار می‌کند، لذا حماسه حضور مردم در انتخابات، کار را بر همه تمام کرد و دولت با این پشتوانه باید قدم‌هایی را برای رفع موانع بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه باید کمک کنیم در این شرایط سخت که مردم پای صندوق آمدند با تدبیر، عقلانیت و بسیج همه ظرفیت‌ها و استفاده از نیروهای متخصص بدون نگاه‌های سیاسی کشور را به سمت وضعیت مطلوب پیش ببریم.

جمالی پور با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و همرزمان ایشان، افزود: ما قدردان همکاری دستگاه قضایی هستیم و در استان نیز وضعیت خوبی در این حوزه داریم و تعامل سازنده در جهت پیگیری امور مردم میان قوا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه کشور در سایه همدلی، همکاری و تحمل و بردباری ساخته می‌شود، افزود: شکیبایی و تحمل یک اصل در سازندگی است چون درگیری، دعوا و اختلاف جامعه را نابود می‌کند و ارزش‌ها و کارهای بزرگ را از بین می‌برد.

جمالی پور گفت: ما مشاهده کرده‌ایم هرکجا دعوا و اختلاف به میان آمد، ارزش‌ها از میان رفته و اعتماد مردم سلب می‌شود و کارهای بزرگ زیر سیطرۀ اختلافات قرار می‌گیرد.

وی گفت: امروز همکاری خوبی میان مدیران استان وجود دارد و ما قدرشناس آن‌ها و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هستیم.

استاندار قزوین افزود: همیشه اختلافات سیاسی وجود داشته است اما نباید این اختلافات مردم را ناامید کند بلکه باید اختلافات سیاسی مسیر حرکت را هموار کند و استان را با سرعت بیشتری به پیش ببرد.

وی گفت: طی ۴۰ سال گذشته، کارهای بزرگی در کشور انجام شده است و وقتی دعوا و اختلاف باشد دشمن هم سوء استفاده می‌کند که خوشبختانه در استان همکاری و دغدغۀ خدمت میان مسوولان قضایی، انتظامی و اجرایی وجود دارد.

جمالی پور با بیان اینکه تولیدکنندگان مجاهدان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، افزود: امروز سرمایه‌گذاران حافظ ناموس، امنیت و شرافت ما هستند و باید حتماً به آنها کمک کنیم.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید در خدمت این فعالان باشند و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید باید به‌عنوان یک اصل مورد توجه همه خدمتگزاران باشد.

استاندار قزوین ادامه داد: اصل این است که امروز نمایندگان و مدیران خود را خدمتگزاران تولیدکنندگان می‌دانند و باید قدرشناس و قدردان زحمات تولیدکنندگان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت امر مبارزه با قاچاق و مواد مخدر، افزود: این مهم باید به دستگاه‌های مرتبط واگذار شود و در مقابله با استفاده از دستگاه‌های غیرمجاز تولید رمز ارزها نیز کارگروه مقابله با رمزارزهای غیرمجاز در زیر مجموعه کمیته امنیتی استانداری تشکیل شود چون مساله قاچاق موضوع امنیتی و سوء استفاده از ظرفیت‌های کشور است و باید مدیریت شود.

وی گفت: هیچ رمزارزی چه مجاز و غیرمجاز اجازه استفاده از شبکه برق سراسری را ندارد و نیروگاه‌هایی که الان برای راه‌اندازی آن‌ها هزینه شده است باید در خدمت رمزارزهای مجاز قرار گیرند.

استاندار قزوین گفت: مقابله با استفاده کنندگان غیرقانونی در این حوزه یک اصل است و باید برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رمز ارز قزوین استاندار قزوین استاندار قزوین جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن

بختیار طاهری اظهار داشت: با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در شهرستان‌های کیار و اردل، متخلفان شکار غیرمجاز در حین ارتکاب به جرم و در اقدامی دیگر متخلفان چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام در منطقه حفاظت شده هلن، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: از این متخلفان دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف و ضبط و همچنین سه فقره پرونده چرای غیر مجاز و زودتر از موعد دام هم برای متخلفان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید

دستگیری ۲ متخلف شکار غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری

طاهری اضافه کرد: این متخلفان برای گذراندن مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا تخریب محیط‌زیست با سامانه تلفنی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن