Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با حضور ۷ هوگوپوش از روز جمعه – ۴ تیرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان پس از بازگشت از مسابقات آسیایی و پشت سر گذاشتن استراحتی چند روزه، مرحله جدید تمرینات خود را از روز جمعه – ۴ تیرماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام سازمان تیم های ملی ناهید کیانی المپین تکواندو کشورمان، کوثر اساسه، غزل سلطانی، ملیکا میرحسینی، کمیا همتی، تینا مدانلو و زینب اسماعیلی در این مرحله از اردو حضور دارند.

ملی پوشان روز جمعه و در ابتدای ورود تست کرونا داده و تا مشخص شدن نتیجه، قرنطینه می شوند.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو بانوان تیم ملی تکواندو بانوان فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

نمایندگان کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

در روز دوم این رقابت‌ها، امیررضا الوانساز، نماینده رده سنی کم‌تر از ۱۳ سال کشورمان موفق شد به جمع ۴ نفر برتر راه یابد که مسابقه او در این مرحله نیز بعد از ظهر امروز برگزار خواهد شد.

در رده سنی کم‌تر از ۱۵ سال نیز رایان گلابیان، علی رحیمی کاری و یوسف قرشی به جمع ۸ نفر راه پیدا کردند که مسابقات این مرحله در حال برگزاری است.

در رده سنی کم‌تر از ۱۷ سال هم باربد چاوشی و محمدصالح آخانی به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند که مسابقات این مرحله نیز در حال برگزاری است.

محمد چنگانیان و سیدمبین سیدان به جمع ۴ نفر برتر رده سنی کم‌تر از ۱۹ سال راه پیدا کردند که باید با یکدیگر مسابقه بدهند و نفر برتر به فینال این رده سنی راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است