Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@10:56:48 GMT

ثبت نام ایران خودرو (لینک +جزییات)

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۱۶۸

ثبت نام ایران خودرو (لینک +جزییات)

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح پیش فروش محصولات (حداکثر ۱۲ ماهه) را اجرا خواهد کرد. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۰

طـرح پـیش فـروش عـادی (حـداکثر ۱۲ ماهـه) محصـولات ایـران خودرو (بـا روش قرعـه کشـی) مطـابق جـدول ذیـل از پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ شروع و تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

۱.به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲.متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳.حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴.امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵.متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶.ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷.کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹.گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰.سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

*زمان فعال سازی این بخشنامه پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۳ است*

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو (سورن پلاس و دنا پلاس) پراید ۱۳۴میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار + جدول قیمت انواع ۲۰۶ در تهران + جدول پیکاپ آمیکو آسنا، مشخصات فنی، امکانات، تجربه رانندگی + فیلم پراید ۱۳۴میلیون شد/قیمت جدید ساینا، کوییک و تیبا در بازار + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات

به گزارش صدای ایران،مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور دکتر سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ + لینک ثبت نام
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی