Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های بولیوی و اروگوئه بامداد امروز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۲ بر صفر شاگردان اسکار تابارس همراه شد.خایرو کینتروس در دقیقه ۴۰ یک گل به خودی را به ثبت رساند تا بولیوی در آستانه یک شکست قرار بگیرد. ادینسون کاوانی در دقیقه ۷۹ گل دوم اروگوئه را به ثمر رساند تا این تیم با این پیروزی و کسب ۴ امتیاز در رده چهارم جدول گروه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بولیوی هم بدون کسب امتیاز همچنان در قعر جدول جای دارد.

تیم های شیلی و پاراگوئه نیز از همین گروه رو در روی هم صف آرایی کردند که این بای در پایان با شکست ۲ بر صفر شیلی همراه بود. برایان سامودیو و میگل آلماریون در دقایق  ۳۳ و ۵۸ گلزنان این دیدار بودند. پاراگوئه با این برد ۶ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد. شاگردان مارتین لاسارته هم پنج امتیازی باقی ماندند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

چهل و هفتمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱) به میزبانی برزیل در حال برگزاری است. 

 آرژانتین در این گروه صدرنشین است و پاراگوئه، شیلی و اروگوئه در رده های بعدی قرار دارند و بولیوی بدون امتیاز در قعر جدول این گروه جا خوش کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی آرژانتین فوتبال کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد

 تیم ملی فوتسال تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا  مقابل افغانستان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا ضمن رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان نیز صعود کند.

گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال کشورمان یکی از داوران قضاوت کننده در این دیدار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی