Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه ۷ تیر برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه جلسه دارد. در روز چهارشنبه نیز نشست هیات رئیسه این کمیسیون برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روز یکشنبه ضمن بررسی اخبار فرهنگی و طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص پیش نویس طرح پیوست فرهنگی قرائت خواهد شد.

در روز سه‌شنبه نیز صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده محترم تفت و میبد (۳ فقره)، مهدی عیسی زاده نماینده محترم میاندوآب (۲ فقره)، حسین گودرزی نماینده محترم درود و ازنا، روح اله متفکر آزاد نماینده محترم تبریز، آذرشهر و اسکو، یعقوب رضازاده نماینده محترم سلماس (۲ فقره)، غلامعلی کوهساری نماینده محترم رامیان و آزادشهر، سید مصطفی آقا میرسلیم نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس، خانم زهره سادات لاجوردی نماینده محترم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس علی بابایی کارنامی نماینده محترم ساری و میاندرود، محسن فتحی نماینده محترم سنندج، دیواندره و کامیاران (۳ فقره) در جلسه کمیسیون حضور پیدا خواهد کرد.

در روز چهارشنبه ۹ تیر علاوه بر برگزاری نشست هیات رئیسه کمیسیون، برخی از اعضای کمیسیون برای بررسی مسائل فرهنگی و همچنین دیدار با علما و حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی به آن استان سفر خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی وزیر ارشاد مجلس شورای اسلامی نماینده محترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبت‌های غضنفری درباره وعده مالی و کمیسیون‌ها
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی