Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@06:01:08 GMT

شرایط اضطراری در چهارگوشه زمین استقلال

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۸۳۸۹

استقلال این روزها پرحاشیه‌ترین باشگاه ایران است و درگیر چالش های زیادی است.

خبرگزاری میزان - استقلال در حالی در آخرین مسابقه خود در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با ۲ گل شهر خودرو را شکست داد و ۴۰ امتیازی شد که آبی‌پوشان این روز‌ها پرحاشیه‌ترین تیم ایران هستند و هر روز یک ماجرای جدید در این تیم اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز‌ها فرهاد مجیدی با مدیریت باشگاه در چالش است و دو طرف هر روز علیه هم موضع‌گیری می‌کنند. در دیدار مقابل گل‌گهر فرهاد مجیدی هم در هنگام ورود به استادیوم و هم در هنگام خروج (با وجود پیروزی)، چهره شادابی نداشت و با حالتی از عصبانیت استادیوم را ترک کرد. او در نشست خبری هم تنها یکی دو جمله صحبت کرد و پاسخگوی رسانه ها نبود.

در میکسدزون ورزشگاه آزادی چند بازیکن این تیم از جمله فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور و احمد موسوی به صحبت با اصحاب رسانه پرداختند و همگی با لحنی سرشار از تاسف و ناراحتی به بیان وضعیت استقلال پرداختند. بازیکنان استقلال درخصوص چالش‌های بین مدیر باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، نداشتن امکانات مناسب تمرینی و پزشکی، نبود زمین تمرین مشخص، میزان دریافتی‌ها و مشکلاتی از این قبیل زبان به سخن گشودند و به نوعی درد و دل کردند.

بی اغراق بحرانی بودن وضعیت استقلال در این روزها "روشن‌تر از روشن" است و اگر فکری اساسی نشود به یک تلخی و تاریکی تاریخی منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اسماعیلی: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر استقلال است/ پرسپولیسی‌ها مشکلات ما را داشتند این نتایج را نمی‌گرفتند

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر فرهاد مجیدی مهدی قایدی وریا غفوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر فرهاد مجیدی مهدی قایدی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در نیم فصل مسابقات 8 گل به ثمر رسانده بود در 8 بازی نیم فصل دوم تنها 2 گل به ثمر رساند تا با روزهای اوج خود فاصله داشته باشد.

او در تمرین امروز سپاهان پا به توپ شد و با انگیزه بالایی به تمرین پرداخت، اسدی در بازی با پرسپولیس به عنوان جانشین به میدان آمد و با توجه به مصدومیتی که برای او ایجاد شده بود نتوانست به طور کامل در زمین حضور داشته باشد اما با رفع مصدومیت به نظر می‌رسد که در بازی با استقلال خوزستان به ترکیب اصلی این تیم باز گردد.

ستاره خط حمله سپاهان علاوه بر حضور موثر در خط حمله این تیم با جنگدگی در میانه میدان، بازگشت به عقب و بازیسازی از عقب زمین و حرکت به نقاط مختلف زمین باعث می‌شود تا دیگر بازیکنان این تیم از پرس مدافعان حریف خارج شوند و نقش محوری و کلیدی در تفکرات تاکتیکی مورایس دارد.

اسدی در پنج بازی اخیر برای سپاهان موفق به گلزنی نشده و زوج او در خط حمله شهریار مغانلو با فاصله نسبت به او در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و فاصله 4 گله بین آنها ایجاد شد.

دیدار سپاهان و استقلال خوزستان دوشنبه ساعت 18:10 در ورزشگاه خانگی طلایی‌پوشان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • در کلاسی بالاتر از لیگ ایران: ماشاریپوف و بلانکو
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)