Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دولت سازندگی اظهار کرد: مشکل اصلی اصلاحات از زمان دولت اصلاحات این است که کنگره ندارند و ستادها اشخاص ثابتی بودند که فقط سخنگو‌ بودند و ایراد می گرفتند، از اصلاح طلبان اصلی هم نظرخواهی صورت نمی گیرد.

«محمد غرضی» وزیر دولت سازندگی، در رابطه با اقدامات مورد نیاز اصلاح طلبان و اعتدالیون برای ارتباط بهتر با مردم طی چهارسال پیش رو گفت: اصلاح طلبان باید اگر دولت تصمیمی گرفت و حقوق عامه را رعایت نکرد به دولت تذکر بدهند و در عین حال دولت را راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اصلاح طلبان باید همه خطاهای گذشته را مطرح کنند و بگویند که این اشتباهات را انجام داده ایم. آقای خاتمی دولت تا سال 76 متوسط سالی 10 میلیارد دلار درآمد داشت و بعد از آن سالیانه 20 میلیارد دلار درآمد داشت ولی با این حال دلار افزایش یافت و حقوق عامه، ضایع شد. 

غرضی تاکید کرد: در دولت آقای روحانی اصلاح طلبان همه مناصب را گرفتند البته دولت است و حق قانونی او است اما گرفتاری پیدا شد و مثل دولت احمدی نژاد خلاف ها زیاد شد و موفق به مبارزه نشدند.

او ادامه داد: برای اینکه امکانات اجتماعی بالا برود بخصوص در کسانی که با اصلاحات خو گرفته اند باید نقد دولت باشد باید دولت های خاتمی و روحانی را نقد کرد. بدنه اصلاحات از ستاد آن جدا شد و اصلاحات، دولت را به احمدی نژاد واگذار کرد و این اشکالات از ستاد است و از بدنه نیست. آقای خاتمی و دیگران پشت روحانی ایستادند ولی امروز می گویند آقای روحانی اصلاح طلب نبود، این نشان می دهد اشکال از بدنه نیست از ستاد است.

غرضی تصریح کرد: نیروهای جوانی که وارد جامعه می شوند ظرف ده بیست سال آینده قطعا این مطالب را خواهند شنید مشکل نه از قاعده اصلاح طلبی و نه از قاعده اصولگرایی است بلکه همه مشکلات در ستادهای حامی آنها است.

وزیر دولت سازندگی در پایان گفت: مشکل اصلی اصلاحات از زمان دولت اصلاحات این است که کنگره ندارند و ستادها اشخاص ثابتی بودند که فقط سخنگو‌ بودند و ایراد می گرفتند، از اصلاح طلبان اصلی هم نظرخواهی صورت نمی گیرد. درواقع اصلاح طلبان باید کنگره داشته باشند، چراکه اصولگرایان با حامیان خود رابطه بیعتی دارند، اگر اصلاح طلبان می خواهند بدنه خود را قانع کنند باید کنگره تشکیل بدهند و نه صرفا سخنگو داشته باشند. 7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت اصلاح طلبان حقوق دلار احمدی نژاد جامعه مشکلات دولت اصلاحات اصولگرایان انتخابات محمد غرضی انتخابات 1400 اصلاح طلبان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • مجری صداوسیما: اصلاح طلبی نطفه‌اش حرام است و اصولگرایی لقمه‌اش!