Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه ترکیه امروز طی بیانیه‌ای انتقال سفارت هندوراس به قدس اشغالی را محکوم کرده و آن را نقض فاحش حقوق بین الملل عنوان کرد.

این وزارت‌خانه امروز جمعه ۲۵ ژوئن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: انتقال سفارت هندوراس از تل‌آویو به قدس اشغالی نقض فاحش حقوق بین‌الملل و قطعنامه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: انتقال سفارت هندوراس از تل‌آویو به قدس اشغالی و افتتاح آن یک اقدام تاسف‌آور بوده و آن را محکوم می‌کنیم. هندوراس باید از این خطا بازگردد.

قابل یادآوری است هندوراس سفارت خود در تل‌آویو را به قدس اشغالی منتقل کرده و طی مراسمی با حضور خوان اورلاندو ارناندز، رئیس‌جمهور هندوراس، آن را افتتاح کرد.

هندوراس پس از آمریکا، گواتمالا و کوزوو چهارمین کشور است که سفارت خود را به قدس اشغالی منتقل کرده‌ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس اشغالی دولت هندوراس وزارت خارجه ترکیه انتقال سفارت هندوراس قدس اشغالی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین

به مناسبت چهلمین سالگرد افتتاح سفارت ایران در دوبلین با حضور سفرا، اساتید دانشگاه‌ها و فعالان دانشچویی و فرهنگی مقیم ایرلند، مراسمی در کنابخانه دوبلین برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سفارت کشورمان در ایرلند در پیامی در شبکه مجازی ایکس نوشت: در این مراسم سخنرانان بر اهمیت تبادلات فرهنگی، پیوندهای ادبی و تاریخی ایران و ایرلند تاکید کردند و بر ضرورت توجه به این مناسبات تاکید شد. هم‌چنین در این مراسم در ویدیویی دانشمندان مشهور ایرانی و اقدامات آنها معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • فیلم/ انتقال بقایای موشک ایران توسط بالگرد اسرائیلی