Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الاهلی مصر که پیش از این پیشنهاد النصر عربستان برای انتقال سنگربانش را نپذیرفته بود در آستانه موافقت با این انتقال تیم قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعودی اسپورت در این مورد نوشت: به نظر می‌رسد انتقال محمد الشناوی دروازه‌بان الاهلی مصر به النصر براساس اخباری که از منابع مصری دریافت می‌شود، قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النصر به دو دلیل برای جذب الشناوی 32 ساله تلاش می‌کند که دلیل اول فشار هواداران این باشگاه است و دلیل دوم جدایی براد جونز استرالیایی و عدم امکان جذب گزینه‌های داخلی در خط دروازه. النصر پیش از این با پیشنهاد سه میلیون دلاری خواستار جذب الشناوی شد، اما مذاکرات به نتیجه نرسید و الاهلی با جدایی دروازه‌بانش موافقت نکرد.

با توجه به اظهارات اخیر حازم الحدیدی مدیر برنامه‌های این دروازه‌بان احتمال انتقال الشناوی دوباره قوت گرفته است، خصوصاً پس از آنکه الحدیدی در گفت‌وگو با تلویزیون ام بی سی مصر اعلام کرد الاهلی در پایان لیگ قهرمانان باشگاه‌های آفریقا در مورد جدایی الشناوی با وی مذاکره می‌کند. در صورت قهرمانی الاهلی رئیس این باشگاه با جدایی سنگربان این تیم موافقت خواهد کرد تا با توجه به بالا رفتن سن الشناوی بتواند در سال‌های آخر درآمد قابل توجهی کسب کند.

گفتنی است النصر عربستان علاوه بر سنگربان الاهلی، جو هیون وو دروازه‌بان باشگاه اولسان هیوندای کره را نیز در نظر دارد تا برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با تراکتور ایران گزینه باتجربه‌ای را در خط دروازه به خدمت بگیرد.

اعلام زمان دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال و النصر میزبانان را تعیین می‌کنند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز النصر عربستان ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد تراکتور تبریز النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!

به گزارش ورزش سه، باشگاه آینتراخت فرانکفورت در انتقالی نادر در دنیای فوتبال با جدایی پزشک باشگاه خود و انتقال به برایتون در ازای دریافت بیش از 200 هزار یورو موافقت کرد.

روزنامه بیلد در این باره نوشت: فلوریان فاب، پزشک 48 ساله آینتراخت، از برایتون پیشنهادی دریافت کرده و با توجه به قراردادش، در تابستان امسال با پرداخت مبلغی حدود 200 هزار یورو از تیم آلمانی جدا خواهد شد. این در حالی است که پیش از این هیچ تیم آلمانی در ازای جدایی دکتر خود مبلغی را دریافت نکرده است.

باشگاه آینتراخت نیز اعلام کرد: دکتر فاب سمتی را که از سال 2019 در اختیار داشت، ترک خواهد کرد و دستیار سابق وی، فابیان پلاخل، به جای او مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

آینتراخت با 45 امتیاز در رده ششم لیگ آلمان قرار دارد و با توجه به اختلاف 12 امتیازی با دورتموند رده پنجمی، شانسی برای بهبود وضعیت خود نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد