Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر در مرحله اجرای فاز دوم برنامه واکسیناسیون کرونا طبق سند ملی هستیم و در این مرحله از جمله اقدامات اساسی انجام واکسیناسیون قریب به یک هزار نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر است که به انواع مختلف به ویژه در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: واکسیناسیون این گروه شروع و ظرف ۲ روز آینده تکمیل می‌شود.
جزایری اضافه کرد: انجام تزریق نوبت دوم گروه سنی ۷۰ سال به بالا از دیگر اقدامات صورت گرفته در فاز دوم است که از ۲ روز گذشته شروع و تا ۳ روز دیگر ادامه دارد.
او با اشاره به استقبال بسیار خوبی که طی این روزها برای اجرای نوبت دوم واکسیناسیون کرونا از سوی گروه‌های هدف انجام شده است افزود: نوبت دوم تزریق واکسن کرونا در کمترین فرصت زمانی با مراجعه به پایگاه‌های منتخب انجام و با توجه به شروع نوبت دوم واکسیناسیون از ۱۰ تا ۳۱ خردادماه، شنبه در شیفت‌های صبح (۸ صبح تا ۱۳ ظهر) و عصر (۱۵ ظهر تا ۱۸ عصر) گروه‌های هدف از طریق کانال‌های اطلاع رسانی در فضای مجازی، رسانه‌ها و صدا و سیما، مراقبین سلامت و از طریق تلفن ۴۰۳۰ ظرف روزهای آتی برای دریافت واکسن فراخوان می‌شوند.
جزایری گفت: چنانچه این گروه ظرف یک تا ۲روز آینده با آن‌ها تماس گرفته نشد حتما روز شنبه به پایگاه‌های منتخب برای دریافت نوبت دوم واکسیناسیون مراجعه کنند.
او افزود: سعی می‌شود، تا شنبه واکسیناسیون نوبت دوم این گروه‌ها انجام و از روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون گروه سنی جدید طبق برنامه (۶۵ تا ۷۰ سال) که تعداد آن‌ها حدود ۲۵ هزار نفر است شروع شود.
جزایری اضافه کرد: نوبت دوم واکسیناسیون کرونا باید برای ۱۸ هزار نفر انجام شود، که طی ۲ روز گذشته، واکسیناسیون ۵ هزار نفر انجام شده است.

کد خبر: 1100717 برچسب‌ها واکسن کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واکسن کرونا نوبت دوم واکسیناسیون هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال