Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:01:11 GMT

دامیانوویچ یک گام تا تاریخ سازی در آسیا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۱۲۵

دامیانوویچ یک گام تا تاریخ سازی در آسیا

دژان دامیانوویچ مهاجم مونته نگرویی کیتچی هنگ کنگ با گلی که شب گذشته مقابل پورت اف.سی به ثمر رساند، یک گام تا تاریخ سازی فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آغاز شده است و روز گذشته تیم کیتچی هنگ کنگ مقابل میزبان خود پورت اف.سی تاییلند با نتیجه دو بر صفر به برتری دست یافت تا امیدهایش برای صعود را از همان بازی اول افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، دژان دامیانوویچ مهاجم 39 ساله و اهل مونته نگرو کیتچی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. دامیانوویچ با گلی که وارد دروازه پورت اف.سی کرد، شمار گل هایش در لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 37 رساند و تنها یک گل تا کسب عنوان برترین گلزن تاریخ رقابت های ACL فاصله دارد.


این بازیکن اکنون با لی دونگ گوک کره ای که از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، به صورت مشترک این عنوان را در اختیار دارد و در 5 بازی باقیمانده کیتچی در مرحله گروهی و صعود احتمالی به دور بعد، در مراحل بعدی نیز این شانس را دارد تا با به ثمر رساندن حداقل یک گل، به تنهایی عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود کند.


او که دقیقا یک ماه دیگر 40 ساله می شود، در این سالها 25 گل برای اف سی سئول و 9 گل برای سوون سامسونگ کره جنوبی و همچنین 2 گل برای بیجینگ گوان به ثمر رسانده بود و روز گذشته نیز نخستین گلش را با پیراهن کیتچی وارد دروازه حریف کرد تا شماره گل های آسیاییش را به عدد 37 برساند.

 


او که در ماه فوریه گذشته به کیتچی هنگ کنگ پیوست، ظرف تنها 14 مسابقه 17 بار برای این تیم گلزنی کرد و موفق شد با کیتچی عنوان قهرمانی لیگ هنگ کنگ را تصاحب کند. او زمان زیادی برای جا گذاشتن لی دونگ گوک کره ای در اختیار دارد.


ناصر الشمرانی بازیکن عربستانی سابق الاتحاد و الکسون بازیکن گوانگژو نیز با زدن 32 و 30 گل، در رتبه های بعدی برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و با توجه به عدم حضور این دو نفر در ACL امسال، شانسی برای رسیدن به دامیانوویچ ندارند.

لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم

صحبت های علی خطیر را مشاهده می کنید.

دانلود (13.8MB)

دیگر خبرها

  • غافلگیرکننده‌ترین دریبل تاریخ (فیلم)
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)