Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، این رقابت که باگ باست نام دارد به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا برای شناسایی و رفع یک میلیون آسیب پذیری نرم افزاری با یکدیگر رقابت کنند.

در قالب این مسابقه، توسعه دهندگان می‌توانند اقداماتی مانند تحلیل کد، بررسی کدنویسی دیگران، به چالش کشیدن مشتریان و غیره را انجام داده و در نهایت جایزه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا فرایند این مسابقه در قالب بازی و سرگرمی طراحی شده است. در این فرایند روند کدنویسی نرم افزارهای مختلف نیز ارتقا می‌یابد.

علاقمندان به شرکت در این رقابت باید از کنسول کدگوروی آمازون استفاده کنند که یک ابزارکدنویسی هوشمند برای شناسایی حفره‌های نرم افزاری است. این بزرگترین رقابت امنیت سایبری است که تا به حال توسط یک شرکت فناوری سازمان دهی شده است.

کد خبر 5243616

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت سایبری حملات سایبری آمازون شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حاکمیت سایبری نوآوری فناوری فضایی ویروس کرونا تولید دانش بنیان دولت سیزدهم فناوری نانو گوگل ایستگاه فضایی بین المللی ایرانسل تاکسی هوایی رباتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال

در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو آذربایجان در حال پیگیری است تیم‌های میکس تفنگ کشورمان امروز در خط آتش قرار گرفتند که نتوانستند در ادامه برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

در این ماده تیم ۲ میکس کشورمان با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز نهم شد.

تیم یک ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با ۶۲۲.۱ امتیاز سی و پنجم شد. براین اساس کار ملی‌پوشان میکس بدون رسیدن به فینال به پایان رسید. 

در این ماده ۴۱ تیم حضور داشتند که ۲ تیم از چین برای طلا و تیم‌های ایتالیا و اتریش برای برنز رقابت خواهند کرد. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دانشمندان معمای حفره غول پیکر قطب جنوب را حل کردند
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال