Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در آستانه برگزاری هفته بیست و چهارم لیگ برتر و برگزاری دو بازی تیم‌های «پرسپولیس - مس رفسنجان» و «استقلال - گل گهر سیرجان» در روز جمعه 4 تیر ماه 1400، کانون‌های هواداران استقلال و پرسپولیس، برای کمک در حوزه پیشگیری از اعتیاد اعلام آمادگی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر محمد جمالو مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر در نشست صمیمی‌ با کانون‌های هواداری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، که در آستانه برگزاری هفته بیست و چهارم لیگ برتر برگزار شد، گفت: وقتی حوادث طبیعی در کشور رخ می‌دهد، مردم داوطلبانه برای کمک به آسیب دیدگان اقدام می‌کنند و گاه حجم کمک ها بیش از نیاز منطقه آسیب دیده کشور می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود ، حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز، تنها با حضور داوطلبانه همه آحاد مردم و یاری همه گروه‌های مرجع همچون هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون،اساتید دانشگاه و …. قادر به کسب توفیقات خواهد بود و در نظر داریم یک جریان سازی اجتماعی با کمک همه ایرانیان عزیز در حوزه پیشگیری از اعتیاد ایجاد کنیم تا همه با هم نگذاریم نوجوانان و جوانان کشور به عنوان ارزشمندترین سرمایه های این مرز و بوم ، آسیب ببینند.
مدیرکل روابط عمومی ستاد با بیان اینکه در حوزه مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد باید منسجم عمل کرد، گفت: بسیاری از نوجوانان و جوانان این کشور علاقه‌مند به ورزش جذاب فوتبال و عضو کانال‌های هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند؛ این کانال‌ها در فضای مجازی دارای ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه پیشگیری بوده و می بایست از آن‌ها برای پیشگیری از اعتیاد 97 درصد آحاد سالم جامعه استفاده کنیم.
جمالو گفت: البته در سال گذشته اقدامات تحول آفرینی در مبارزه موثر با مواد مخدر و بلای خانمان سوز اعتیاد صورت گرفته است که شکسته شدن رکورد حجمی و وزنی کشفیات موادمخدر توسط دستگاه های مقابله ای ایران نمونه بارزی از این اقدامات تحولی است که مورد تقدیر سازمان های جهانی و مجامع بین المللی نیز قرار گرفته است؛ یقینا با کمک و یاری همه ایرانیان عزیز ، این اقدامات، شروع یک تحول بزرگ در مبارزه با دیو اعتیاد خواهد بود.
وی بیان کرد: همه ما باید بدانیم اعتیاد فقط مربوط به افراد کف خیابان و متجاهرین نیست؛ بلکه در کمین همه افراد جامعه حتی خود ما و خانواده‌هایمان می باشد؛ لذا همگی باید با مسئولیت بیشتری به حوزه پیشگیری از اعتیاد وارد شویم و کمک کنیم تا از گرایش افراد سالم و در معرض خطر به اعتیاد پیشگیری شود.
حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با موادمخدر گفت: سازمان لیگ به مناسبت این هفته، برنامه‌های ویژه‌ای با همکاری ستاد مبارزه با موادمخدر با هدف آشنایی جامعه با مهارت‌های مرتبط با پیشگیری از اعتیاد برگزار خواهد کرد.
وی افزود: همچنین به همین مناسبت، از ظرفیت استادیوم ورزشی آزادی، فضای مجازی و رسانه‌ها در جهت کاهش معضل اعتیاد در جامعه و پیام‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه استفاده خواهیم کرد.
همچنین عباس اسماعیل بیگی، رضا شاهانی و مجید مختاری از کانون هواداری پرسپولیس، رامین همتی، افشار لفظی و مجتبی توکلی از کانون هواداری باشگاه استقلال حضور داشتند و پیرامون چگونگی مقابله با موادمخدر در حوزه تماشاگران فوتبال و مقابله با اعتیاد بحث و گفت‌وگو کردند و برای همکاری با ستاد مبارزه با موادمخدر در امر پیشگیری از اعتیاد اعلام آمادگی کردند.
گفته می‌شود به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر، مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر با شعار «همه با هم نه به اعتیاد» آغاز می‌شود و در تمامی مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ مراسم ویژه‌ای جهت آشنایی بیشتر نسل جوان با آسیب‌های اعتیاد و موادمخدر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هواداران استقلال پرسپولیس حوزه پیشگیری از اعتیاد مبارزه با موادمخدر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم