Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:16:27 GMT

حذف تیم کامپوند زنان و مردان از جام جهانی فرانسه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۴۰۵

حذف تیم کامپوند زنان و مردان از جام جهانی فرانسه

در ادامه رقابتهای جام جهانی تیروکمان که در فرانسه در حال برگزاری است، تیم کامپوند زنان و مردان در دور نخست مرحله حذفی با شکست برابر تیم استونی و کلمبیا از دور مسابقات حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های جام جهانی تیروکمان که در فرانسه در حال برگزاری است، تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب گیسا بایبوردی، راحله فارسی و ویدا حلیمیان در دور نخست مرحله حذفی به مصاف تیم استونی رفت و با نتیجه ۲۳۴ بر ۲۳۱ شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه این رقابتها، تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان، حسام کوثر و احمد اکبری در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۲۳۰ بر ۲۲۶ برابر کلمبیا شکست خورد و از دور مسابقات جام جهانی فرانسه حذف شد.

تیم کامپوند زنان و مردان پیش از این نیز در مرحله حذفی انفرادی و میکس با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات جام جهانی فرانسه حذف شده بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان تیم کامپوند جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟

ایسنا/آذربایجان شرقی هوادار از تیمی پذیرایی می‌کند که در هر ۸ بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده است.

۲ تیم هوادار تهران و مس‌سونگون ورزقان در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت.

بنفش‌پوشان پایتخت فصل خوبی را با هدایت مسعود شجاعی سپری می‌کنند. آن‌ها در ۴ بازی اخیر همواره شکست ناپذیر بوده‌ و با جداسازی خود از منطقه خطر، برای بقا در لیگ‌برتر اطمینان حاصل کرده‌اند و اکنون فرصت خوبی برای صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی در اختیار دارند.

در نقطه مقابل، سونگونی‌ها یکی از تیم های متحول شده لیگ یک به حساب می‌آیند. شاگردان کلانتری در ۸ بازی آخر هیچ‌گاه شکست نخورده‌اند و با تضمین بقا در لیگ آزادگان، حال به فکر خلق شگفتی و حذف تیم لیگ‌برتری از گردونه رقابت های جام حذفی هستند.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم امید زیادی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی دارند که سونگونی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند و بنفش‌پوشان چشم امیدشان به یک صعود بی دردسر است.

نتیجه مرحله گذشته:

هوادار با یک گل استقلال خوزستان را مغلوب کرد و مس‌سونگون ۳ بر یک شناورسازی قشم را شکست داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای