Web Analytics Made Easy - Statcounter

بردیا سعادت، پدیده جدید والیبال ایران، می گوید تیم ملی در المپیک نمایش به‌مراتب بهتری نسبت به لیگ جهانی ارائه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لیگ جهانی 2021 برای تیم ملی والیبال ایران به مسابقات خاطره انگیزی تبدیل نشد و تیم ولادیمیر الکنو نتوانسته نتایج قابل قبولی بدست بیاورد اما از برخی اتفاقات خوب این مسابقات نیز نمی‌توان غافل شد؛ یکی از این اتفاقات امیدوار کننده ظهور پدیده ای به نام بردیا سعادت در تیم ملی والیبال ایران بود؛ والیبالیست 19 ساله ای که هر گاه به بازی گرفته شد، نمایش های درخشانی از خود ارائه داد و نوید ظهور یک ستاره جدید را به هوادارن والیبال در ایران داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین بهانه و بعد از از بازگشت تیم ملی به ایران با بردیا سعادت هم کلام شدیم که در ذیل صحبتهای ما با او را می خوانید؛

 

بعد از یک شروع بد و شکست مقابل ژاپن و روسیه، ایران چند پیروزی سریالی به دست آورد؛ چه اتفاقی افتاد که بعد از آن شیرازه تیم از هم پاشید و ما تا پایان رقابت ها شکست های سریالی را پذیرا شدیم؟
فکر کنم تمرکزمان را از دست دادیم و از لحاظ روحی و روانی در شرایط نامناسبی قرار گرفتیم و این به نظرم تجربه خیلی خوبی شد که از این به بعد در صورت اتفاق چنین مواردی هرچه سریعتر بتوانیم خودمان را ریکاوری کنیم.

 

 

 

 

آیا عملکرد تیم ملی در رقابت‌های المپیک با آن چیزی که در لیگ ملت‌ها دیدیم متفاوت خواهد بود؟
یقینا بهتر خواهد شد زیرا قبل از المپیک بازی های لیگ جهانی نقاط ضعف و قدرت تیم را نشان داد.

 


خیلی ها از عملکرد ولادیمیر الکنو در بحث کوچینگ انتقاد می کنند؛ نظر تو در این باره چیست؟
به نظر من بازیکن باید در تمرین و سر بازی خواسته های سر مربی را به جا بیاورد و ارزیابی عملکرد مربی از دیدگاه من در جایگاه بازیکن کار درستی نیست.

 

وضعیت خودت را چگونه ارزیابی می‌کنی و آیا از عملکرد راضی بودی؟
اولین حضور من در تیم ملی بزرگسالان بود و توانستم تحربه های بسیاری خوبی کسب کنم.

 

در چند بازی عملکرد بسیار خوبی داشتی؛ آیا پیشنهاد جدیدی دریافت نکردی و اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی خواهی کرد؟
برای فصل بعد در ابتدا با تیم مودنا ایتالیا به توافق رسیدم و قراداد سه ساله امضا کردم ولی شرایط به طوری پیش رفت که با ماندن در آنجا فرصت کمی برای بازی به من می رسید و طبق بندی که در قراردادم وجود داشت و توافق مودنا با تیم کره ای سال آینده را در لیگ کره بازی خواهم کرد.

 

 

 

 

با توجه به حضور امیر غفور و صابر کاظمی در پست پشت خط زن، آیا شانسی برای خود به منظور حضور در المپیک و یا حتی بازی کردن در این رقابت های مهم قائل هستی؟
تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که بتوانم بهترین خودم باشم و عملکرد واقعی خودم را نشان بدهم و در اخر تصمیم مربی هست که چه کسی را انتخاب کند.

 

و سوال پایانی اینکه در دیدار برابر لهستان یک اسپک فوق العاده روی پاس امیر غفور زدی که خیلی در فضای مجازی مورد استقبال قرار گرفت. نظرت در این باره چیست؟
بله بازتاب های زیادی داشت ولی موقعی اون حس خوب را منتقل میکرد که نتیجه بازی به نفع ما بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

کد خبر 846890 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • رویای پدیده والیبال ایران بر باد رفت!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران