Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری استان یزد در عیادت از سربازان حادثه دیده اتوبوس زاهدان _آباده گفت: دادستان یزد به عنوان مدعلی‌العموم به پرونده اتوبوس سربازان ورود کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یزد ، حسب دستور ریاست قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان یزد مبنی بر پیگیری سانحه اتوبوس سربازان، رئیس کل دادگستری به همراه تعدادی از مقام‌های قضایی از سربازان سانحه دیده در بیمارستان شهید رهنمون یزد عیادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عیادت که دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان، دادستان نظامی استان، بازرس کل استان یزد، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد و مدیر کل پزشکی قانونی حضور داشتنند، وضعیت جسمی سانحه دیدگان ارزیابی و از عوامل پزشکی بیمارستان شهید رهنمون گزارش روند درمان و اقدامات صورت گرفته اخذ گردید.

رئیس کل دادگستری استان پیگیری علل و عوامل حادثه خواستار شد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد به عنوان مدعی العموم مأمور پیگیری این حادثه گردید.

با دستور رییس کل دادگستری استان یزد، مقرر شد مدیرکل پزشکی قانونی در اسرع وقت نسبت‌به بررسی پرونده بالینی و معاینه مصدومان و تعیین نوع و میزان صدمات وارده در بیمارستان اقدام کنند تا در دادرسی پرونده تسریع صورت گیرد.

یادداشت "علی دارابی" درباره حادثه تلخ اتوبوس خبرنگاران و سربازانراننده اتوبوس حامل خبرنگاران برای همیشه از رانندگی در بخش حمل و نقل عمومی منع شدموسوی: حادثه واژگونی اتوبوس و جان‌باختن خبرنگاران را در مجلس پیگیری می‌کنیم

در ادامه پیرامون تحویل اجساد حادثه مقرر شد پزشکان سریعاً در اسرع وقت نسبت‌به معاینه و تحویل اجساد به بازماندگان اقدام نمایند.

دهشیری بر بررسی علت یا علل حادثه مقرر تاکید کرد و ابراز داشت: دادستان شهرستان تفت که حادثه در آن منطقه اتفاق افتاده باید سریعاً با ارجاع امر به کارشناس رسمی نسبت‌به بررسی علت یا علل حادثه پیگیری و اظهارنظر کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد دادگستری استان یزد کل دادگستری استان رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری گیلان گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم منطقه امامزاده ابراهیم شفت را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

او با ابراز تأسف از آتش سوزی منطقه امامزاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند، قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، افزود: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد.

به گفته او، در مرکز استان گیلان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین گفت: قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است.

آتش‌سوزی هولناک نیمه شب پنجشنیه ۱۳ اردیبهشت ماه در منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت در استان گیلان واحدهای مسکونی و تجاری این شهرک گردشگریرا به خاکستر تبدیل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • جزئیات عجیب از گمشدن یسنا کوچولو؛ او را دزدیده بودند؟
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت