Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@15:55:41 GMT

امروز در بازار بیت کوین چه خبر بود؟

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۴۹۹۳۱

امروز در بازار بیت کوین چه خبر بود؟

در معاملات امروز قیمت بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع حدود 3 درصد رشد کرده است.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین حدود 3 درصد نسبت به دیروز همین موقع رشد کرد و هم‌اکنون 33 هزار و 991 دلار خرید و فروش می‌شود. البته همچنان شاهد نوسان سنگین قیمت بیت کوین در بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: قیمت ارزهای دیجیتالی امروز ۲ تیر

این قیمت البته نسبت به هفت روز پیش حدود 10 درصد پایین‌تر بوده و ارزش کل بازار این ارز مجازی را به 640 میلیارد دلار رسانده است. در این مدت بازار حجم کمی خورده و با خرید و فروش کمتر از یک میلیون بیت کوین 33 میلیارد دلار پول جابجا شده است.

تعداد کل بیت‌کوین‌های موجود در بازار جهانی هم امروز به 18 میلیون و 742 هزار و 325 عدد رسید. اتریوم هم 0.6 درصد نسبت به دیروز رشد قیمت داشت و 1935 دلار در حال معامله است.

باینانس کوین نیز 1.4 درصد و کاردانو هم 0.6 درصد افت قیمت داشتند و به ترتیب 295 و 1.33 دلار خرید و فروش می‌شوند. دوج کوین هم رشد خوبی را به ثبت رسانده و با 13 درصد افزایش به قیمت 26 سنت رسیده است. 

ارزش کل بازار ارزهای مجازی جهان هم امروز به 1367 میلیارد دلار رسیده که نسبت به دیروز 2.6 درصد رشد کرده است. در 24 ساعت گذشته 78 میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و تعداد ارزهای مجازی جهان هم به 10 هزار و 640 نوع رسیده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اتوبوس خبرنگاران بیت کوین رمز ارزها نسبت به دیروز میلیارد دلار بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۴۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۱۲۳ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۱۴ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۵۱۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و حواله آن با افزایش ۴۸۳ تومانی، ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با افزایش ۳۴ تومانی قیمت، به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و حواله درهم نیز با ۳۱ تومان رشد قیمت، ۱۱ هزار و ۲۹۸ تومان معامله شد.

 

دیگر خبرها

  • رشد قیمت انواع ارز در معاملات امروز مرکز مبادله
  • بازار رمزارز‌ها / زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • معاملات مسکن در تهران از طریق دلار و بیت‌ کوین!
  • معاملات مسکن در تهران از طریق بیت‌کوین!