Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی ، خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا، صبح امروز (جمعه ۴ تیر) در قطعه  ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است، برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از اهالی رسانه، خانواده‌های خبرنگاران، دوستان و همکاران‌شان حضور داشتند. حجت‌الاسلام محمود دعایی (مدیر مسوول روزنامه اطلاعات)، ابراهیم حاتمی‌کیا (کارگردان)، فرزاد حسنی (مجری)، محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی) محمدرضا نوروزپور (مدیرعامل ایرنا)، محمدجواد شوشتری (معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی)، عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاددانشگاهی)، سید محمد مهدی‌زاده (رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، سعید لیلاز و محمد قوچانی (روزنامه‌نگار)، علی متقیان (مدیرعامل ایسنا) و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از حاضران در این مراسم بودند.

در این مراسم، ابتدا پیکر زنده‌یاد مهشاد کریمی پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام محمود دعایی در خاک آرام گرفت و در ادامه، پیکر مرحومه ریحانه یاسینی بعد از اقامه نماز به خاک سپرده شد. این ۲ خبرنگار فقید با فاصله ۵۰ متری در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شدند.

۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور، صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان، دچار حادثه شد. در این حادثه غم‌انگیز، متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی، جان خود را از دست دادند.


 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی فرزاد حسنی ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی ریحانه یاسینی مهشاد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است