Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه اعزام کاروان ورزش ایران به بازی‌های المپیک توکیو، نتیجه دوپینگ دو ورزشکار کشورمان مثبت اعلام شده و همین مسئله شوک بزرگی به این کاروان وارد کرده است.

یکی از نتایج مثبت اعلام شده مربوط به ملی‌پوش کاراته است که در ترکیب کاروان ایران جای دارد.

دیگر ورزشکار کشورمان که تستش مثبت اعلام شده، از میان بانوان هوگوپوش است که قرار بود در جریان بازی‌های المپیک اجرای نمایشی (بدون مدال) داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست مثبت نمونه‌گیری به عمل آمده از این دو ورزشکار درحالی کاروان ورزش ایران را با حواشی تازه‌ مواجه کرده که دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تأکید دارد هیچ حکمی در رابطه با این موضوع در اختیار این ستاد قرار نگرفته است.

غلامرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در رابطه با تست مثبت عضو کاروان ورزش ایران اطلاع دقیق و مستندی نداریم چرا که هیچ حکمی از طرف آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ یا فدراسیون جهانی رشته مربوطه به ما اعلام نشده است.

وی به پروسه اعلام نتایج نمونه‌گیری‌ها اشاره کرد و گفت: فدراسیون جهانی بعد از نتیجه نمونه اول دوپینگ، فدراسیون مربوطه را در جریان قرار می‌دهد که اقدامات و پیگیری‌های لازم در رابطه با آن انجام شود؛ در صورت نهایی شدن، مراتب به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اعلام خواهد شد تا مطابق با قوانین جهانی برای رسیدگی به پرونده عمل شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تأکید کرد: بر این اساس هنوز هیچ حکمی مبنی بر تایید دوپینگ ورزشکار مورد نظر در اختیار ستاد ملی مبارزه با دوپینگ قرار داده نشده است.

کد خبر 5243841 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ غلامرضا نوروزی تست دوپینگ تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ ملت های والیبال المپیک 2020 توکیو تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتسال ایران والیبال تیم فوتبال تراکتور سوپرجام فوتبال فرهاد مجیدی کشتی آزاد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • سفر نیچروان بارزانی به تهران؛ گامی مثبت برای اصلاح روابط
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۲ میزبان گردشگران خارجی ۶۳ کشور بوده است
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا