Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری در آخرین مصاحبه اش تاکید کرد یکی از باشگاه های ایرانی در مذاکره با باشگاه سانتاکلارا به دنبال جذب شهریار مغانلو است

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با شهریار مغانلو رقیب جدی دارد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم شکوری در آخرین مصاحبه تصویری که با یکی از برنامه های تلویزیونی داشت عنوان کرد یک باشگاه ایرانی با پیشنهاد یک رقم سنگین برای در اختیار گرفتن رضایت نامه شهریار مغانلو در حال مذاکره با سران باشگاه سانتاکلارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوری البته نه نام تیمی را بر زبان آورد و نه از مبلغ پیشنهادی آن باشگاه رونمایی کرد اما تاکید داشت که رقم بسیار بالاست و در فوتبال ایران بی سابقه است. بر همین اساس پیگیری های طرفداری نشان می دهد باشگاه سپاهان به شدت به دنبال جذب شهریار مغانلو است و مذاکرات چند باره ای را با مدیران این باشگاه پرتغالی انجام داده است. رقم پیشنهادی این باشگاه صنعتی نیز 500 هزار یورو است. جالب این که مدیران سانتاکلارا نیز همه چیز را به نظر مغانلو ربط داده و تاکید کرده اند این بازیکن باید تمایل خود را برای حضور در باشگاه بعدی اش اعلام کند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس از نظر مالی نمی تواند رقمی حتی نزدیک به رقم پیشنهادی سپاهانی ها به باشگاه پرتغالی ارئه دهد اما امیدوار است با کمک خود مغانلو بتواند برای فصل آینده نیز این بازیکن را در اختیار داشته باشد. شهریار مغانلو در گفتگویی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته رضایت خود را از ادامه همکاری با سرخ پوشان اعلام کرده است. حال باید دید با رقمی که سپاهانی ها اعلام کرده اند باشگاه سانتاکلارا چه رقمی را از پرسپولیس درخواست خواهد کرد.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش دایی و قلیچ خانی پیشتاز، پروین و کریمی در تعقیب / نتایج تیم منتخب قرن (12) اکبر یوسفی در طرفداری: آقای رییس، خادم فوتبال باش، نه خالی بند فوتبال بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی بیستم؛ یک مُرده، یک بازی ضعیف و 90 هزار هوادار پرشور سرمربی مجارستان: رونالدو مقابل ما طوری خوشحال می کرد که انگار در فینال گل زده است جشن تولد 34 سالگی لیونل مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهریار مغانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | تساوی رم-یوونتوس، درگذشت سزار منوتی و تمجید کلوپ از عملکرد صلاح برابر تاتنهام تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 6 مه 2024) بودند.

کونسیسائو تلاش می‌کند؛ در هیاهوی اعتراض هواداران میلان و انتخاب سرمربی
یووه، تقریبا تمام شد به سبک لیگ برتر
رم-یووه، هیجان‌انگیز؛ تساوی بیش از مکس به کار ده روسی آمد
​​​​​ناپولی، فرصت برای لیندستروم کسب سهمیه لیگ قهرمانان رم به تعویق افتاد
یووه؛ فده [ایمان] و امید دهه‌ی شگفت‌انگیز
منوتی درگذشت خداحافظ منوتی
زوج قرن خرید سنگین
خداحافظ منوتی لیورپول 4-2 تاتنهام
سوپر مو
درود کلوپ برای صلاح، پادشاه کوپ

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • سقوط منچستریونایتد اسفناک تن هاخ به یک دره جدید
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان | گزارش مهم یک پایگاه تحلیلی نظامی
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در عملیات میدانی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • صف خرید پهپادهای ایرانی؛ پس از موفقیت در میدان عملیاتی