Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@13:35:56 GMT

مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۰۷۴۷

مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مردم با وجود مشکلات و گلایه‌هایی که داشتند به فرمان رهبری لبیک گفته و با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی با وجود تبلیغات رسانه‌ای دشمن برای تحریم انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزیز بود و نشان داد مردم عزیز ایران با وجود مشکلات فراوان، به اسلام، انقلاب، شهدا و ولایت فقیه اعتقاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: الحمدلله که رئیس جمهور منتخب فردی صالح و صادق است و با وجود اینکه نزدیک به ۴۰ سال است که در متن قضایا بوده، صالح باقی مانده است.

آیت الله علما ادامه داد: هدف از بعثت پیامبران و نزول کتب آسمانی، روشنگری، هدایت بشر، حرکت در مسیر صراط مستقیم و نجات بشر از گمراهی است.

وی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گفت: کارکنان دستگاه قضا تلاش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات قضائی مردم حل شود و انتظار قضائی کاهش پیدا کند.

آیت الله علما در ادامه به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: حقوق بشر در جوامع غربی و سازمان ملل فقط برای سایر کشورها کارایی دارد و وقتی توسط یکی از کشورهای استکباری نقض شود اتفاقی نمی‌افتد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها به شدت باید نسبت به این معضل بزرگ که در بین جوانان ریشه دوانیده مراقبت کنند.

کد خبر 5243889

منبع: مهر

کلیدواژه: ایت الله علما کرمانشاه خطبه های نماز جمعه امام جمعه کرمانشاه اقامه نماز جمعه مصطفی علما انتخابات 1400 ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان سیدابراهیم رئیسی عکس استانها آمار کرونا دهه کرامت هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: با هدف تحقق عدالت پتروشیمی‌های مستقر در این استان باید به نابرابری‌ها در قبال بوشهری‌ها پایان دهند.

وی افزود: باوجود اینکه مطالبه دیرینه مردم، مسئولان و اصحاب رسانه استان بوشهر از صنعت پتروشیمی توجه به محیط زیست، بهداشت و درمان، فرهنگ، هنر و ورزش است، اما این کار انجام نمی‌شود یا حداقلی است این درحالی است که این خدمات برای برخی خاص در حوزه سرمایه گذاری و خرید انجام می‌شود.

آیت الله صفایی بوشهری یادآور شد: اگر این حمایت‌ها برای دیگران می‌شود برای استان بوشهر نیز می‌شود چرا که اکنون ورزش استان در شرایط سختی به سر می‌برد و حتی در حوزه مهمی مانند آموزش و پرورش یکهزار و ۷۰۰ کلاس درس تخریبی وجود دارد.

خطیب نماز جمعه بوشهر گفت:متولیان صنایع مستقر باید حریم استان و مردم بوشهر را حفظ و محترم شمرند و امور این استان را به طور جدی پیگیری کنند.

وی با اعلام این که پرداخت اعتبارات آلایندگی حق مردم استان بوشهر است، افزود: در عرصه حق آلایندگی و جغرافیای آلاینده خبر می‌رسد برخی شهرستان‌های این استان حذف و سهم آن سلب و به شهرستان‌هایی خارج از استان اختصاص داده شده است.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: این چنین تصمیمی باید دارای یک روش صحیح، منطقی و قانونی باشد بر همین اساس از دولت انتظار می‌رود اقدامی قانونی کند تا از تضییع حق مردم استان جلوگیری و حق آنها رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  بوشهر با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: هیچکس نمی‌تواند نام خلیج فارس را تغییر دهد در این حوزه همچنین باید کشف ظرفیت‌های متنوع و شکوفایی آن مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید توسعه اقتصاد دریاپایه و ایجاد پیمان‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی در حوزه علم و فرهنگی جدی گرفته شود و مسئولان از ظرفیت دریا و ثروت جامع آن برای توسعه پایدار این استان نهایت استفاده را ببرند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با گرامیداشت روز معلم و کارگر اظهار داشت: ارائه خدمات گوناگون و مورد نیاز به کارگران و معلمان باید در اولویت باشد و حفظ مقام و جایگاه آنان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی گفت: نخستین معلم انسان خدا است و باید به معلمان و همچنین حوزه آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن حمله پلیس آمریکا به دانشجویان حامی فلسطین عنوان کرد: کشوری که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد از رژیم سفاک صهیونیستی حمایت کرده و دانشگاهیان را این چنین مورد ضرب و شتم و روانه زندان می‌کند.

وی افزود: این نشان می‌دهد آمریکا نهادی پوشالی در حقوق بشر بوده و ناقض جدی این حقوق در کشور خود و حتی فضای بین الملل است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: هر جا که شرارت است ریشه در آمریکا دارد تا جایی که حرکت مردم خودش برای محکومیت شرارت‌ها را مورد سرکوب قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان