Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم وعده داده که برای کاهش هزینه خانواده‌ها وعده داده که کارت اعتباری معیشت صادر می‌شود. به گزارش پول نیوز، قرار است برای خانوار‌های پنج دهک اول کارت اعتباری معیشت صادر شود. بر این اساس به ازای هر یک از اعضای خانوار در سه دهک اول ۲۰۰ هزار تومان و دو دهک بعدی ۱۵۰ هزار تومان اعتبار ماهانه قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین به خانوار‌هایی که توانایی بازپرداخت اقساط را نداشته باشند یارانه بازپرداخت اقساط تعلق می‌گیرد.

برای این وعده رئیسی که قرار است از آذر امسال اجرایی شود مشخص نشده که مردم چگونه می‌توانند اقساط کارت اعتباری معیشت خانوار را بپردازند. آیا این اقساط از یارانه خانوار‌ها برداشت می‌شود؟   دولت روحانی که دو مرحله وام یک میلیون تومانی کرونا داد، اقساط آن را به صورت خودکار از یارانه نقدی و معیشتی خانوار کسر می‌کند.

۲۱ میلیون خانوار یارانه‌بگیر نقدی در بهار پارسال مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را گرفتند که به صورت ماهانه ۳۵ هزار تومان آن برای اقساط این وام کسر می‌شود.

همچنین هفت میلیون خانوار دیگر در پاییز پارسال مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا گرفتند که اقساط وام از یارانه معیشتی بنزین آن‌ها برداشت می‌شود.

در واقع الان حداقل برای خانوار یک نفره این امکان وجود ندارد که اقساط کارت اعتباری را از یارانه‌اش برداشت کنند. چرا که از هر یارانه ۳۵ هزار تومان برای اقساط وام کرونا برداشت می‌شود.

همچنین بانک مرکزی اعلام کرده که برای حمایت از معیشت و افزایش قدرت خرید اقشار مختلف جامعه و بهبود فرایند تامین مالی زنجیره تولید چندین بانک به دارندگان سهام عدالت و یارانه‌بگیران وام هفت میلیون تومانی پرداخت می‌کند؛ بنابراین قرار است یارانه‌بگیران به پشتوانه یارانه‌ای که هر ماه می‌گیرند وام هفت میلیون تومانی از پنج بانک دریافت کنند که قطعا برای اقساط این وام یارانه ماهانه خانوار‌ها در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی معیشت مردم اقتصاد ایران پول نیوز کارت اعتباری معیشت میلیون تومانی هزار تومان خانوار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!

در اتفاقی نادر و عجیب در باشگاه بزرگ استقلال، مدیران اخراج شده ، کارت بازی اعضای تیم را بردند و پس نداده‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود که اعضای این تیم در اتفاقی غیرقابل باور در یک لیگ حرفه‌ای کارت بازی ندارند!

داستان از این قرار است که تا چند روز قبل کارت بازی رسمی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار نصرالله خواجه‌گیری سرپرست تیم بوده و بلافاصله بعد از برکناری علی خطیر، او هم از سمت خود اخراج شد و آتیلا حجازی سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که تا آخرین ساعات شب گذشته کارت بازی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار سرپرست و تیم مدیریتی جدید به دلایلی نامعلوم قرار نگرفته است.

خواجه‌گیری همان فرد گمنامی است که به واسطه رفاقت با خطیر، بعداز استعفای علی سامره، از بهمن ماه گذشته به عنوان سرپرست تیم استقلال بدون هیچ سابقه‌ای در این سطح ، جای بزرگان باشگاه را اشغال کرد و چندی پیش هم توسط جواد نکونام از تمرین اخراج و به اطراف تیم راه داده نشد.

به همین ترتیب برای محکم کاری با سازمان لیگ مذاکره شده که برای این بازی اگر به موقع کارت‌های اصلی به دست استقلالی‌ها نرسید، کارت المثنی برای آبی‌ها صادر شود تا آنها مشکلی برای برگزاری بازی حساس با ذوب‌آهن نداشته باشند.

اگر تیم مدیریتی سابق استقلال تا ظهر امروز کارت‌ها را برنگرداند، کارت جدید و المثنی صادر خواهد شد.

حال اینکه کارت‌های اصلی کجاست و چرا بعد از تغییرات به مدیریت جدید تحویل داده نشده و هدف از پس ندادن آن در چند روز اخیر چه بوده، موضوعی است که سرپرست و مدیران سابق «اخراجی» استقلال باید به مردم و رسانه‌ها درباره‌اش توضیح بدهند.

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)