Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: محور دوم سخنان رهبری در رابطه با توفیقات انتخابات، انتخابات حماسی، شورانگیز و آزمونی بزرگ و صفحه درخشان دیگر بر افتخارات ملت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۴ تیر حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد که در چهار محور اصلی بود، گفت: محور اول انتخابات بیان ویژگی های ملت بزرگ و سربلند ایران، ملتی با وفا، حاضر در قلب میدان سیاسی کشور، پیروز بزرگ انتخابات و دارای عزم راسخ بود، محور دوم در رابطه با توفیقات انتخابات، انتخابات حماسی، شورانگیز و آزمونی بزرگ و صفحه درخشان دیگر بر افتخارات ملت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





امام جمعه آسمینون بیان کرد: محور سوم اشاره به عواملی بود که هر یک به گونه‌ای می‌توانست مشارکت در انتخابات را کمرنگ کند همچون گلایه از دشواری معیشت طبقات ضعیف، تهدید بیماری فراگیر کرونا مخالفت هایی که با انگیزه دلسرد کردن مردم از ماه ها پیش آغاز شده بود و برخی اختلافات دیگر با وجود این تهدیدها، توطئه دشمنان خارجی و منافقان داخلی عمق و پیچیدگی زیادی داشت.


وی افزود: حضور مردم در انتخابات توانست کشور امام زمان(ع) را نجات دهد و محور چهارم در خصوص توصیه‌های مقام معظم رهبری به منتخب ملت بود که قدردان فرصت خدمتگزاری به کشور که با فرصت شناسی و فرصت سازی میسر و مقدور خواهد شد، توصیه دوم مد نظر داشتن انگیزه های خدایی که برای محقق شدن این مسئله دارای ۲ رکن اصلی است امید و نگاه خوشبینانه به آینده که کلید اساسی همه قفل هاست و از محوری ترین توصیه های بیانیه گام دوم انقلاب است و رکن دوم کار جهادی است.


حجت الاسلام احمدی نیک ابراز کرد: خاطرنشان کرد: امروز همچون گذشته مردم ما پیروز اصلی در این آزمون بزرگ انتخابات بودند و بار دیگر دشمنان را مایوس، ناامید و دلسرد کردند و جا دارد ابتدا تشکر و قدردانی کنم از هدایت ها و رهنمودهای رهبر حکیم، فرزانه و عالیقدر و تشکر ویژه از مردم و قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه استان کرمان و جنوب کرمان که خوش درخشیدند.


خطیب جمعه آسمینون در خاتمه ضمن تبریک آیت الله رئیسی منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای ایشان در دولت آینده آرزوی موفقیت کرده و همچنین ضمن تبریک به کاندیدای شوراهای اسلامی که به پارلمان شهری و روستایی راه یافته اند آرزوی موفقیت کرد و از خدمات و زحمات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد و از  زحمات و خدمات همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هم در سطح کلان کشور و هم در سطح منطقه و بخش تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد

به گزارش خبرنگار مهر، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت، مرحله دوم انتخابات مجلس را داریم که به اندازه مرحله اول، دارای اهمیت است.

وی افزود: ۴۵ نماینده در این مرحله انتخاب می‌شوند؛ لذا لازم است که مردم عزیزمان و عزیزانی که بین مردم نفوذ دارند، تلاش کنند تا شاهد مشارکت خوب در پای صندوق‌های رای باشیم.

وحیدی تاکید کرد: با توجه به اینکه ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رای در ۲۲ حوزه انتخاباتی داریم، ۱۵ استان ما درگیر انتخابات مرحله دوم است؛ لذا در این دوره شاهد کار گسترده‌ای خواهیم بود.

وزیر کشور تصریح کرد: ان‌شاء الله مردم عزیزمان حماسه‌ای جدید خلق کنند و از آن‌ها درخواست می‌کنیم پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6100262

دیگر خبرها

  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • وزیر کشور: «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • نمایشگاه ابراهیم حقیقی به اعتماد رسید/ رهایی شورانگیز خط‌ فارسی
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد