Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – ۱۱ زندانی جرایم غیرعمد بدهکار مالی زندان رفسنجان در استان کرمان به برکت حضور کاروان خدام حرم امام رضا (ع) آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رفسنجان، کاروان خدام اعزامی از حرم امام رضا (ع) که از ابتدای هفته جاری و به مناسبت دهه کرامت به استان کرمان حضور یافتند صبح امروز به زندان رفسنجان رفته و با زندانیان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیران و خادمان حرم امام هشتم شیعیان در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان رفسنجان مورد استقبال باشکوه زندانیان قرار گرفتند و فضایی با حال و هوای معنوی به وجود آمد.

خادمان حرم امن امام رضا(ع) از بند مردان زندان رفسنجان بازدید کردند و در این روزها که همه آرزوی زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس را دارند با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف، فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

قاتل در خراسان جنوبی با وساطت خدام حرم رضوی از قصاص رهایی یافتجشن ازدواج زوج جوان روستای ده‌زیار با حضور خادمان حرم رضوی + تصاویراز راه دور در پناه امام رئوف؛ تشرف به دین مبین اسلام با محوریت حرم رضوی ادامه دارد

در این بازدید به همت رئیس زندان و حمایت مالی کارخانه الماس کویر رفسنجان و به برکت حضور خادمان امام رضا (ع) زمینه آزادی 11 زندانی جرایم غیرعمد بدهکار مالی در زندان رفسنجان فراهم شد.

به گزارش تسنیم قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و توزیع بسته‌های تبرکی از حرم نورانی امام هشتم از دیگر برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید در زندان رفسنجان بود.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان دهه کرامت استان کرمان امام رضا ع ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد زندان دهه کرامت استان کرمان امام رضا ع زندان رفسنجان حرم رضوی امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی صبح سه شنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سالن فرهنگیان گرمسار، خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها و فعالان فرهنگی به تبیین اهمیت آزادی زندانیان شد و بیان کرد: کار خیر همواره پسندیده است اما این کار خیر گلریزان با یک تیر چند نشان را زدن است.

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد آثار و برکات فروانی دارد بیان کرد: نجات فرد زندانی اثراتی مثبت نه تنها بر فرد گرفتار بلکه بر خانواده‌های آنان و کل جامعه خواهد داشت.

امام جمعه گرمسار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با همت خیران را نجات یک زندگی و یک خانواده دانست و گفت: خیران نیک اندیش در این زمینه بسیار پیشگام باشند چرا که در دین خدا نیز به کرات به احسان و کمک به گرفتاران تاکید شده است.

این مراسم به همت همیاران ستاد دیه گرمسار برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خیران این شهرستان برای آزادی زندانیان جرایم غیرنقدی جمع آوری شد.

کد خبر 6086240

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد