Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: خداوند یک بار دیگر مسئولیت دستگاه اجرایی را با رأی آگاهانه مردم به دست عناصر انقلابی سپرده است و حالا وقت عمل و کار است.

وی افزود: دولت انقلابی و جهادی باید با تجربه بالا شکل گیرد و همانطور که رئیس جمهور منتخب اعلام کرده، سپردن مسئولیت‌ها باید بر اساس شایسته سالاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در مورد وضعیت رد یا تایید صلاحیت‌ها به هیچ عنوان بی توجهی صورت نگرفته است، گفت: با این حال در برگزاری انتخابات، شائبه‌ها و نگرانی‌هایی وجود دارد که مسئولان باید آنها را رفع کنند.

محمودی با بیان اینکه از مستندات تخلفاتی نظیر خرید و فروش رأی بی‌اطلاع است، اظهار داشت: این وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی است که به تخلفاتی نظیر خرید و فروش رأی ورود کنند ولی باید نگرانی مردم در این خصوص رفع شود.

وی با تقدیر از مسئولان برگزاری انتخابات ورامین در بازشماری تعدادی از صندوق‌های رأی، گفت: از مسئولان انتخاباتی که برای رفع نگرانی‌های مردم اقدام به بازشماری تعدادی از صندوق‌های رأی کرده‌اند تشکر می‌کنیم که این امر باعث حفظ اعتماد مردم به انتخابات می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد: اگر خرید و فروش رأی اتفاق افتاده لازم است تا با قدرت و قانونی با آن برخورد شود تا از سلامت انتخابات مطمئن شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: اقدامات قضایی طی سال‌های اخیر باعث امیدواری مردم شده و برخورد قاطع با دانه درشت‌ها، مفسدان اقتصادی و احیای تولید در کارخانجات از اقدامات ارزشمند این دستگاه بوده است.

محمودی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران و بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق گفت: این موارد از جمله رخدادهای این هفته است و باید متذکر شویم که تمام این جنایات با حمایت‌های رژیم مستکبر آمریکا صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: آمریکا بر علیه ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان حتی بر علیه ملت خودش و سیاهپوستان آمریکایی جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است ولی امروز دیگر شرایط فرق کرده و حتی خود صاحبنظران آمریکایی معتقد هستند آمریکا در سراشیبی افول و فروپاشی قرار گرفته است.

دشمن هشت سال تلاش کرد که انتخابات ۱۴۰۰ تحریم شود
امام جمعه شهرستان پیشوا نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از رویدادهای مهم کشور ما انتخاباتی بود که با حضور هوشمندانه مردم در روز ٢٨ خرداد به حماسه‌ای دیگر از مردم تبدیل شد.

حجت السلام روح الله باقری افزود: دشمن هشت سال جنگ رسانه‌ای انجام داد تا این انتخابات تحریم شود، از خدشه دار کردن نامزدها، حرکت مهندسی شده مقابله با مشارکت مردم و مقابله همه جانبه با امید مردم که کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبود علیه نظام هجمه وارد شد تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد شود.

وی همچنین از حضور مردم در پای صندوق های رای قدردانی و خاطرنشان کرد: البته نباید از وضعیت کرونایی که تأثیر ۱۰ درصدی در مشارکت مردم در انتخابات داشت به راحتی عبور کرد.
 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ورامین هفته قوه قضاییه حقوق بشر آمریکایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ورامین هفته قوه قضاییه انتخابات ۱۴۰۰ ورامین هفته قوه قضاییه حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی

امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفای خود از امامت جمعه این شهر توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام اصغر عسکری گفت: بنده ۱۵ آذر سال ۹۸ به عنوان امام جمعه رفسنجان معرفی شدم و بنا را بر این گذاشتم که سه سال بیشتر نمانم؛ لذا چند ماه قبل از پایان دوره سه‌ساله در ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ استعفا دادم.
وی افزود: از طریق روال اداری استعفای خود را به کرمان دادم و کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد؛ لذا در سمیناری که در تهران برگزار شده بود استعفایم را تقدیم آقای حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور کردم.
او اظهار داشت: همان‌جا جلسه‌ای با هم داشتیم و امر کردند که تا آخر ۱۴۰۱ بمانید.
وی افزود: در پایان سال ۱۴۰۱ گفتند ۱۴۰۲ انتخابات مجلس است بمانید تا انتخابات برگزار شود و باز هم اطاعت کردیم؛ لذا در ابتدای امسال استعفای من مورد پذیرش قرار گرفت.
امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که بنده به جز دو دولت بنی‌صدر و مرحوم شهید رجایی با همه دولت‌ها کار کردم، ادامه داد: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.
عسکری افزود: دلیل استعفای خود را نوشته‌ام و این است که پاسخ عملی مثبتی به اندیشه متعالی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر جوان‌گرایی و واگذاری مسئولیت‌ها به جوان‌تر‌ها است.
وی گفت: من سال ۱۳۶۴ از طرف امام راحل (ره) امام جمعه کوهبنان شدم و تاکنون ۳۹ سال امام جمعه بودم.
او توضیح داد: هم در جهاد سازندگی و در آموزش و پرورش کار کرده‌ام؛ مردم چه گناهی کرده اند که فردی که ۴۰ سال کار کرده را تحمل کنند؟ گفتیم جوانی سرحال بیاید؛ یکی از مخاطبان حرف آقاخودمان هستیم.
عسکری ادامه داد: قرار بود قضیه محرمانه بماند و امروز آقای محی‌الدینی در مهریز از مردم این شهر خداحافظی و هفته آینده در رفسنجان معارفه شوند، اما قضیه لو رفت.
او گفت: پس از اصرار و پافشاری مردم، بنده پذیرفتم در خدمت شما باشم؛ از لطف و صمیمیت و بنده نوازی مردم رفسنجان تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود 
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس