Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: شاید بتوان از انتخابات ۱۴۰۰ به انتخابات زیر آتش تعبیر کرد چرا که مردم این بار زیر آتش و بمباران جنگ رسانه ای و روانی دشمن در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۴ تیر «حجت الاسلام احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج با اشاره به انتخابات، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ با تمام فراز و نشیب هایش تمام شد اما این انتخابات از جهات مختلفی منحصر به فرد بود و شاید بتوان از این انتخابات به انتخابات زیر آتش تعبیر کرد چرا که مردم این بار زیر آتش  و بمباران جنگ رسانه ای و روانی دشمن در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جمعه قلعه گنج خاطرنشان کرد: از غرب و جبهه لیبرال، سلطنت طلبان و در راس آنها دنیای استکبار  با آن همه فشار، تحریم و جنگ رسانه ای فعال شدند تا مردم را از نظام و انقلاب اسلامی جدا کنند، اما به فضل خدا این مردم با صفا و ولایتمدار با وجود این همه هجمه و آتش فتنه ‌در جنگ رسانه ای توجهی نکردند و مشت محکمی به همه یاوه گویان زدند.


وی ادامه داد: جا دارد از مردم که با حضور دشمن شکنانه خود استکبار را ناامید کردند تشکر کنم و همچنین به منتخب مردم که شخصی جهادی، انقلابی و از جنس خود مردم است، نیز تبریک عرض می کنم.


حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: در آستانه شهادت شهید بهشتی و یاران شهیدش هستیم، هفتم تیر یادآور آن حادثه تلخ و ناگواری است که بهترین عزیزان ما توسط منافقین کور دل از ما گرفته شدند، این ایام به عنوان هفته قوه قضائیه در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.


خطیب جمعه قلعه گنج تاکید کرد: در حقیقت دستگاه قضایی یکی از نهادهای حساس و باارزش است که نقش مهمی در تامین امنیت و همچنین احقاق حق مظلومان از ظالمان را دارد.


وی اظهار کرد: اکنون این سوال مطرح است که آیا با رفتن آیت الله رئیسی به قوه مجریه مبارزه با فساد ادامه خواهد داشت؟ حقیقت مطلب این است که قوه قضائیه ایستگاه پایانی مبارزه با فساد محسوب می شود، در حالی که قوه مجریه خط مقدم برخورد با مفسدان است.


حجت الاسلام نجنو اضافه کرد: این یک واقعیتی است که اگر در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها و مدیریت های اداری همه چیز شفاف باشد دیگر نوبت به قوه قضائیه نمی رسد و مرحله اول مبارزه با فساد وظیفه خود دستگاه اجرایی است که باید منفذهای فساد را ببندند، در ضمن آن سند تحولی که در دستگاه  قضائی آغاز شده با تغییر مدیریت متوقف نمی شود.


امام جمعه قلعه گنج با اشاره به اتمام ماموریتش به عنوان امام جمعه قلعه گنج، ابراز کرد: امروز که با شما صحبت می کنم ۹ سال است که به جز کلام معرفت، محبت صدق، صفا، دینداری، نجابت و ولایت پذیری چیزی از شما مردم قلعه گنج نشنیده و ندیده ام، دلم را تا آخرین لحظات پیش شما جا می گذارم، شما آنقدر خوب هستید که مقام عظمای ولایت به فکر شما است و نام زیبای شهر شما چند بار از زبان مبارک ایشان بابت رفع مشکلات برده شده است.


وی در خاتمه از تمامی مسئولین، نهادها، تشکلات مردمی، و مردم نجیب و شریف شهرستان تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه قلعه گنج جنگ رسانه ای حجت الاسلام زیر آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مستند «عشق و فلسفه»، امروز ساعت ۱۹ از شبکه چهار پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود. این مستند درباره نادیا مفتونی، پژوهشگر فسلفه و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

مستند «گشت آورد»، پنج شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ و دوشنبه ساعت ۲۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «بدل»، به زودی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.  

برنامه «وقت اندیشه»، جمعه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه یک پخش و دوشنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش