Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@13:11:47 GMT

تکذیب قتل زن و شوهر یزدی به دست وکیل خانوادگی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۶۶۶

تکذیب قتل زن و شوهر یزدی به دست وکیل خانوادگی

آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسین سلیمیان، سخنگوی کانون وکلای یزد گفت: چندی پیش خبر قتل زن و شوهر یزدی توسط پلیس اعلام شد که مدتی بعد اخباری در فضای مجازی انتشار یافت و بازخورد‌های گسترده‌ای داشت.

او افزود: استفاده از هشتک وکیل، هشتک قاتل، هشتک قتل در ذیل خبر یاد شده، ارتکاب قتل توسط وکیل دادگستری را به اذهان عمومی القا کرده که کانون وکلا این موضوع را تکذیب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمیان ادامه داد: وکیل محضری با وکیل دادگستری دو ماهیت حقوقی متفاوت است و ساحت مقدس وکلای دادگستری به عنوان مدافعان حق و عدالت در مراجع قضایی و شبه قضایی از چنین اتهاماتی مبری است.

سخنگوی کانون وکلای استان یزد تصریح کرد: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها از درج شایعات یا انتشار مطالب به نحوی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به قاتل بودن وکیل خانوادگی اشاره داشته باشد، خودداری کنند، زیرا ادامه درج این مطالب کذب، به صورت قانونی پیگیری خواهد شد.

او اظهار داشت: درج برخی مطالب سبب از بین رفتن اعتماد عمومی و خدشه دار شدن اذهان عمومی نسبت به افراد و مشاغل می‌شود و رسانه‌های رسمی باید نسبت به این موضوع دقت نظر داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل خانوادگی پلیس جنایی وکیل قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود

به گزارش خبرآنلاین،‌نوروزی،‌ حقوق‌دان گفت: من تصورم این است واحتمال می‌دهم که حکم توماج در دیوان نقض می‌شود.

او افزود: اینطور که یکی از وکلای توماج صالحی گفت حتی فرصت ایشان در دادگاه خیلی کم بوده که بخواهد از خودش دفاع کند.

نوروزی گفت: اینکه اتهامات توماج صالحی چطور منجر به فساد فی‌الارض و صدور حکم اعدام شده را باید دادگاه رسیدگی کننده پاسخ دهد. وقتی سیاست درامر قضا مداخله داشته باشد تبعیض هم نتیجه آن خواهد بود.

او ادامه داد: امیدوارم امیرحسین مقصودلو (تتلو) هم با مجازات سنگین روبرو نشود. ولی مسئله این است که درفرایندهای قضایی چندگانگی دیده شده مثلا درحوزه مطبوعات بعضی از روزنامه‌نگارها با ساده‌ترین مطالب بازداشت و محکوم شدند.

نوروزی گفن: ولی کسانی هستند که زیان‌بارترین مطالب را می‌گویند یابدترین اقدامات مثل انتقال زمین را انجام می‌دهند و کسی با آن‌ها کاری ندارد یا همین که شخصی گفت ایران آماده تولید بمب اتم است، ولی هیچ کس با اوکاری نداشت.

او ادامه داد: سلیقه‌ای اجرا شود، ولی تجربه امروز جامعه ایران این است که بله، قانون را سلیقه‌ای اجرا می‌کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899620

دیگر خبرها

  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد