Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:04:41 GMT

آنچلوتی: ماینیان جانشین خوبی برای دوناروما است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۱۸۸۱

آنچلوتی: ماینیان جانشین خوبی برای دوناروما است

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که سابقه هدایت میلان را نیز دارد، می گوید با پائولو مالدینی تماس گرفته و از امضای قرارداد با مایک ماینیان ابراز رضایت کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی می گوید که با پائولو مالدینی صحبت کرده تا رضایتش از امضای قرارداد با مایک ماینیان، دروازه بان فرانسوی، و جایگزینی او با جی جی دوناروما را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن و سرمربی سابق میلان درباره جدایی دوناروما از میلان صحبت کرده و معتقد است که روسونری جانشین بسیار خوبی برای او پیدا کرده است. ماینیان پیش از حضور در سن سیرو دروازه بان تیم لیل بود و آنچلوتی او را از زمانی که هدایت PSG را بر عهده داشت می شناسد.

 

 

کارلتو گفت: "من با پائولو مالدینی صحبت کردم و رضایتم را اعلام کردم. این انتخابی بود که خیلی سر و صدا بر پا کرد. من ماینیان را از زمانی که در PSG بودم می شناسم، او ان موقع فقط یک پسربچه بود و من می توانستم استعداد او را حس کنم. اغلب اجازه می دادم که با تیم اول پاری سن ژرمن تمرین کند.

او شخصیت بسیار آرام و خونسردی است که این از نظر فنی بسیار ضرورت دارد. او دروازه بانی مطمئن و کارآمد خواهد بود."

 

 

از آنچلوتی درباره حرکت اعتراضی بازیکنان بر علیه نژادپرستی و زانو زدن پیش از آغاز بازی ها نیز سوال شد. پیش از آغاز بازی ایتالیا برابر ولز تنها پنج بازیکن ایتالیا زانو زدند و این امر موجب شد تا آتزوری مورد انتقاد قرار بگیرد.

آنچلوتی گفت: "در انگلیس این حرکت تبدیل به عادت شده است. ما یک سال و نیم است که در انگلیس این کار را می کنیم و بحثی هم بر سر آن نیست.

به نظر من چند ثانیه زانو زدن کار ضروری نیست. این مسئله حل نشده است. مسئله اصلی آموزش نسل های جدید در مورد مسئله نژادپرستی است که هنوز در جوامع ما وجود دارد."

مانچینی و شاگردانش از مرحله گروهی یورو 2020 با سه پیروزی از سه بازی، بدون گل خورده و با هفت گل زده راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

 

 

آنچلوتی درباره آتزوری گفت: "آنها شگفتی بزرگ و در عین حال قدرت نوظهور این مسابقات هستند. از آنجا که آنها فوتبال هجومی بازی می کنند، بدون هیچ تردیدی، یک سازمان دفاعی ثابت دارند و بازیکنان جوان هسته اصلی تیم هستند که دوندگی و شور و شوق آتزوری را تضمین می کنند.

فراتر از نتایج به دست آمده، من یک گروه متحد و تیمی را دیده ام که در هر شرایطی خوب بازی می کند. این به لطف ایده های روشن روبرتو مانچینی است.

در طول سه سال او با همان سیستمی بازی کرده است که در آن آتزوری راحت است. او برخی از شخصیت های اصلی تیم را تغییر داده است، بدون اینکه دست به آزمایش و آزمون و خطا بزند. او مستقیماً در مسیر خودش گام برداشته و به سبکی که می خواست در این تیم پیاده کند، پایبند است."

 

ایتالیا فردا در ومبلی لندن به مصاف اتریش می رود و آنچلوتی معتقد است که آتزوری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی شانس بیشتری دارد.

 

آنچلوتی گفت: "ایتالیا به دلیل ویژگی هایی که دارد، به دلیل شادابی که از خود نشان می دهد، قادر به رقابت با همه است. حتی با نام های بزرگی که در این تورنمنت حاضرند."

کارلو آنچلوتی (سرمربی) آث میلان جان لوئیجی دوناروما پائولو مالدینی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی آث میلان جان لوئیجی دوناروما پائولو مالدینی رئال مادرید پائولو مالدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و تورینو عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وچهارم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۱۴ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد اینتر به‌پایان رسید.

هاکان چالهان اوغلو در دقیقه ۵۶ از روی پاس هنریک میخیتاریان و در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی برای اینتر گلزنی کرد.

خلاصه بازی اینتر و تورینو کد خبر 748893

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!