Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،جاسم صالحی دبیر پویش مبارزه با کرونا و دبیر کانون سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جشنواره "آیین ملی اهدا تندیس فداکاری" و در مرحله دانشگاهی جشنواره ملی "تندیس فرشته سلامت" برگزیده شد.

اجرای تندیس ملی "فرشته سلامت" فعالیتی در راستای پویش دانشجویی مقابله با کرونا بود و برپایی تندیس ملی "فرشته سلامت" به پیشنهاد دانشگاه شهید بهشتی به منظور تکریم دانشجویان فعال در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و ارج نهادن به روحیه کار داوطلبی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی طراحی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معیارهای داوری تندیس ملی فرشته سلامت

حضور در طرح غربالگری، برگزاری یا مشارکت در برنامه‌های امیدبخش و شادی‌آفرین مذهبی، فرهنگی و اجتماعی، راه‌اندازی وبینار آموزشی، طراحی بروشور، تراکتریال پمفلت و...، تولید محتوای آموزشی یا پژوهشی، حضور داوطلبانه در نقاهتگاه، حضور داوطلبانه در فعالیت‌های هلال احمر، حضور در فعالیت‌های جهادی، مشارکت در ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و اختصاصی دانشگاه‌ها، حضور در فعالیت‌های خیریه، سامانه ۳۰۴۰، اختراع، ابداع و نوآوری از جمله شاخص‌ها در ارزیابی فعالیت‌های داوطلبانه بود.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی فرشته سلامت تندیس ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال